Notin؛ یادآوری کارها از طریق نوار اعلانات

اپلیکیشن Notin‌ برنامه‌ای است که از طریق نوار اعلانات، یادآورهایی که پیش‌تر تنظیم کرده بودید به شما اطلاع می‌دهد.

موبنا –  باتوجه به پیشرفت تکنولوژی در سال‌های اخیر، دغدغه‌های هر انسان نیز نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است. دغدغه‌ی فراوان باعث می‌شود انسان از انجام برخی از کارهای معمولِ زندگی بازبماند و وقت کمتری با خانواده خود سپری کند. این معضل بر ابعاد مختلفی از زندگی انسان اثر گذاشته است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به درگیری ذهنی و فراموشی کارها اشاره کرد. خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی و همگانی‌ شدن گوشی‌های هوشمند این امکان را فراهم آورده است تا با برخی از این معضلات مقابله کنیم و جلوی تأثیرات منفی آن‌ها را بگیریم. اگر همواره دچار فراموشی می‌شوید و بسیاری از کارها و وظایفتان انجام‌نشده باقی می‌مانند، اپلیکیشنی به شما معرفی خواهیم کرد که از طریق نوار اعلانات به شما یادآورهایی که قبلاً تنظیم کرده‌اید، گوشزد می‌کند.

توسعه‌دهنده‌ای به نام Lazy Ninja اپلیکیشنی برای دستگاه‌های اندرویدی توسعه داده است که Notin نام دارد. وظیفه‌ی این اپلیکیشن، یادآوری کارهایی است که قبلاً در صدد انجام آن‌ها بوده‌اید. نکته‌ی مهمی که شیوه‌ی کارکرد این اپلیکیشن را نسبت به نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند، نحوه‌ی اطلاع‌رسانی آن است. از آنجایی که نوار اعلانات یکی از بخش‌های مهم گوشی‌های هوشمند است و کاربران روزانه بارها برای باخبر شدن از اعلانات اپلیکیشن‌ها (به‌خصوص اعلانات پیام‌رسان‌ها) از آن استفاده می‌کنند، اپلیکیشن Notin تمام یادآورها را در این بخش به شما نمایش می‌دهد؛ همین امر باعث می‌شود که همواره لیست وظایف و کارهای معوقه‌ در مقابل چشمانتان باشد.

Notin؛ یادآوری کارها از طریق نوار اعلانات
Notin؛ یادآوری کارها از طریق نوار اعلانات
Notin؛ یادآوری کارها از طریق نوار اعلانات

توسعه‌‌دهنده‌ی این اپلیکیشن در صفحه‌ی گوگل‌پلی Notin‌ نوشته است:

با Notin، دیگر هیچ‌ کار کوچکی را فراموش نمی‌کنید. این اپلیکیشن راهی آسان برای ذخیره‌ یادداشت‌ها یا یادآورها در نوار اعلانات است.

Notin‌ به شما کمک می‌کند مواردی که باید انجام‌ بدهید، شماره‌هایی که قصد ندارید در قسمت مخاطبان‌ ذخیره کنید و…، به شما یادآوری شود. هیچ‌گونه نمایش پاپ‌آپ یا پخش صدایی زنگ هشدار برای باخبر شدن شما صورت نخواهد گرفت؛ بلکه تمام یادآورهای شما در قسمت اعلانات باقی می‌مانند.

این اپلیکیشن تاکنون بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار بار دانلود شده و از میان ۷۳۴ رأی‌دهنده، موفق به کسب امتیاز ۴.۲ شده است؛ همچنین گوگل اپلیکیشن Notin‌ را در لیست بهترین اپلیکیشن‌های اندروید سال ۲۰۱۷ قرار داده است.

Notin؛ یادآوری کارها از طریق نوار اعلانات

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا