کوله‌پشتی با پورت شارژ USB (+عکس)

کوله‌پشتی‌های کاری راهی جالب برای نگهداری از لپ‌تاپ و دیگر وسایل لازم را به شما ارائه می‌دهد. امکان شارژ وسایل الکترونیکی مانند موبایل از طریق درگاه USB از امکانات ویژه‌ آن است.

موبنا – این کوله کاربردی با طراحی زیبا در اندازه ۴۰ x 33 x 15 سانتی‌متر و وزن ۸۱۰ گرم تولید شده است و برای نگهداری از لپ‌تاپ‌های حداکثر ۱۵.۶ اینچی ساخته شده است.

کوله‌پشتی با پورت شارژ USB (+عکس)

همانطوری که در تصاویر می‌بینید، طراحی کوله‌پشتی بسیار ساده است و با سه رنگ سیاه، آبی و خاکستری سلیقه شما را در انتخاب رنگ دلخواه در نظر گرفته است. در عین حال یک دسته آلومینیومی بالای کیف طراحی شده تا علاوه بر طرح مدرن، نگهداری و آویزان کردن آن ساده‌تر شود.

کوله‌پشتی با پورت شارژ USB (+عکس)

جنس اسفنجی محل نگهداری لپ‌تاپ، از آن در برابر ضربات و لرزش‌ها هنگام حرکت مراقبت می‌کند. بخش اصلی کیف هم به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی وسایل روزانه مانند دفترچه، کتاب، لیوان مسافرتی و … را نیز در خود جای می‌دهد. همچنین چهار جیب برای نگهداری از وسایل کوچک‌تر مانند کیف پول، پاوربانک، گوشی همراه و دیگر وسایل تعبیه شده است.

کوله‌پشتی با پورت شارژ USB (+عکس)

این کیف لپ‌تاپ از پارچه پلی استر دوستدار محیط زیست طراحی شده است و همین باعث شده خاصیت ضدآب و مقاومت ضربه‌ای بالایی داشته باشد. علاوه براین بندهای شانه‌ای قابل تنظیم کوله‌پشتی تجربه یک احساس راحت را هنگام حمل به شما می‌دهد.
این وسیله با قیمت ۱۴۰ هزار تومان در بازار جهانی فروخته می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا