مدل محدود «فورد موستانگ ۲۰۱۹» معرفی شد (+عکس)

آخرین ویرایش از سری «کالیفنرنیا اسپشال» تابستان پیش‌رو برای مدل ۲۰۱۹ خودروی «بولت موستانگ» عرضه می‌شود و طراحی آن از «شِلبی جی‌تی ۵۰۰» الهام گرفته شده است.

موبنا – شرکت خودروسازی فورد نسخه ویژه «کالیفرنیا اسپشال» از مدل ۲۰۱۹ سری اتومبیل‌های موستانگ خود را به نمایش گذاشته است و با اضافه کردن چند رنگ‌بندی جدید، خط تولید ۲۰۱۹ خود را محبوب‌تر کرده است. از مهم‌ترین قابلیت‌های متمایز برای این اتومبیل جدید می‌توان به فناوری تطبیق‌پذیری برای موتور ۵.۰ لیتری V-8 و قابلیت‌های متفاوت اگزوز برای مدل ۲.۳ لیتر چهار سیلندر توربوشارژ اشاره کرد.

مدل محدود «فورد موستانگ ۲۰۱۹» معرفی شد (+عکس)

مدل اصلی «۱۹۶۸ کالیفرنیا اسپشال» که با نام GT/CS هم شناخته می‌شود از همان ابتدا توانست توجه همه علاقمندان به اتومبیل را در سراسر جهان جلب کند. این اتومبیل در اصل یک مدل کوپه بود که با مشخصات مدل مفهومی «شِلبی جی‌تی۵۰۰ کوپه» سازگار شده بود و با نام «قرمز کوچک» معرفی می‌شد. این مدل که به صورت محدود تولید شده بود به صورت دو رنگ سیاه و سفید، با کاپوت مشبک، نوارهای مسابقه‌ای جانبی، بال عقب قایقی و … وارد خیابان‌ها شد. دقت نظر برای ساخت این خودرو باعث شد به یکی از منحصر به‌فرد ترین اتومبیل‌های جهان تبدیل شود. نام «کالیفرنیا اسپِشال» بار دیگر در سال ۲۰۰۷ میلادی به سری خودروهای موستانگ برگشت و فورد تصمیم گرفت مدل جدید آن را تولید کند.

مدل محدود «فورد موستانگ ۲۰۱۹» معرفی شد (+عکس)

آخرین ویرایش از سری «کالیفنرنیا اسپشال» تابستان پیش‌رو برای مدل ۲۰۱۹ خودروی «بولت موستانگ» عرضه می‌شود و طراحی آن از «شِلبی جی‌تی ۵۰۰» الهام گرفته شده است. خودروی GT/CS برمبنای موستانگ جی‌تی طراحی شده است که برای نخستین بار کاپوت مشبک مشکی دارد و نسبت به «موستانگ پرفورمنس پک ۱» جلوپنجره کوچک‌تری را شامل می‌شود. طراحی لاستیک این مدل منحصر به‌فرد و اختصاصی تغییر کرده است و قرار است لاستیک‌های «کالیفرنیا اسپشال» جدید به رنگ مشکی و قرمز عرضه شوند.

مدل محدود «فورد موستانگ ۲۰۱۹» معرفی شد (+عکس)

فضای داخلی اتاق نیز بسیار پیشرفته طراحی شده است و روکش صندلی‌ها از میکروفیبر ساخته شده است. لوگوی GT/CS با رنگ قرمز روی هر یک از صندلی‌ها دوخته شده است و کف‌پوش اتومبیل نیز لوگوی «کالیفرنیا اسپشال» را شام شامل می‌شود.

مدل محدود «فورد موستانگ ۲۰۱۹» معرفی شد (+عکس)

از دیگر قابلیت‌های جدیدی که در مدل ۲۰۱۹ موستانگ مشاهده خواهید کرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فناوری تطبیقی انتقال نیروی دستی و اتوماتیک موستانگ با موتوری به قدرت ۴۶۰ اسب بخار، با توان V-8 با ظرفیت ۵.۰ لیتر مجهز به سیستم دستی شش سرعته انتقال. این سیستم تمامی تغییرات احتمالی را پیش‌بینی می‌کند و سپس موتور V-8 را برای تطبیق سازگار می‌کند.
  • قابلیت‌های متفاوت سوپاپ‌ها و تاثیرات آن روی اگزوز که با موتور ۰.۳ لیتوی اکوبوست چهار سیلندر سازگار شده است. این سیستم خروجی تحت کنترل راننده فعالیت‌های خود را تغییر می‌دهد و تنظیمات جدید استارت موسوم به «حالت همسایه» را در خود جا داده است.
  • سیستم صوتی ۱۰۰۰ واتی «بنگ الوفسن» منحصر به فرد برای این خودرو در نظر گرفته شده است. این سیستم صوتی به صورت ۱۰ کاناله و مجهز به ۱۲ اسپیکر فضای داخل اتاق را متفاوت می‌کند.
  • سه رنگ جدید برای این خودرو ر نظر گرفته شده است که آبی،‌ سبز و سبز تیره را شامل می‌شود.

مدل محدود «فورد موستانگ ۲۰۱۹» معرفی شد (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا