تقدیر وزیر ارتباطات از توسعه سریع اینترنت نسل ۳ و ۴ همراه اول

در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) وزیر ارتباطات به دلیل رشد سریع اینترنت ۳G و ۴G در کشور، از همراه اول تشکر کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) و یکصد و چهل و یکمین سالگرد تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول، حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نصرالله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رمضانعلی سبحانی‌فر رییس کمیته مخابرات مجلس شورای اسلامی، نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد ایران و جمعی از مدیران و مسؤولان صنعت ارتباطات کشور، در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
آذری جهرمی در این مراسم گفت:‌ ما به لطف خداوند و زحمات همه همکاران موفق شدیم تمامی شاخص ‌های عمومی و اختصاصی را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه بدهیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص رشد زیرساخت های اقتصادی نیز، گفت:‌ برای این رشدی که در زمینه ۳G و ۴G ایجاد شده، باید از همراه اول تشکر کنیم. ایرانسل هم ان شاالله در اسرع وقت پوشش خود را کامل خواهد کرد. همچنین به دلیل اتفاقی که در مناطق روستایی به خاطر رومینگ ملی افتاده، پوشش پهن باند موبایل در کشور گسترده شده است.
وی ادامه داد:‌ ما برای اینکه بتوانیم شاخص های حوزه ارتباطی را توسعه دهیم، سال آینده هم باید با استفاده از پتانسیل کشور در راستای توسعه تحول دیجیتال کشور و فعال سازی بیشتر فضای فناوری اطلاعات گام بردایم که باعث افزایش بهره روی، اشتغال، رفاه عمومی، ثروت ملی و بهبود شاخص های عمومی خواهد بود.
در ادامه این مراسم، برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور (فاوا)، معرفی شدند که براساس این ارزیابی و نتایج حاصله از آن، در بخش دارندگان پروانه اپراتورهای سیار، «شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)» بالاترین تقدیرنامه اعطا شده در این سطح را از آن خود کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا