بازی Major GUN: دفاع از شهر و شکست تروریست ها

Major Gun یک بازی تیراندازی جذاب و جدید برای گوشی‌های اندروید و آیفون است که در آن وظیفه‌ی مبارزه با تروریست‌ها و خلاف‌کاران را بر عهده خواهید داشت.

موبنا – با وجود آنکه مردم در دنیای حقیقی از جنگ و کشتار و تیراندازی بیزار هستند، این موضوعات در دنیای بازی‌های کامپیوتری یا موبایلی به‌شدت محبوب است و با استقبال بسیار زیاد کاربران مواجه می‌شود؛ به‌طوری که اگر بنا به تهیه‌ی لیستی از بازی‌های محبوب تاریخ بازی‌سازی باشد، بدون شک بازی‌های تفنگی پررنگ‌ترین نقش را در آن خواهند داشت. Major Gun یکی از این بازی‌های شوتر و تیراندازی برای گوشی‌های موبایل در رابطه با هجوم تروریست‌ها به شهر است و شما باید در نقش «تنها» شخصی که می‌تواند در مقابله با این دشمنان پیروز شود، به مبارزه با آن‌ها بپردازید و آن‌ها را از سرزمین خود بیرون کنید. البته دشمنان شما تنها به تروریست‌ها خلاصه نمی‌شوند و افراد خلاف‌کار و‌… نیز در این میان در مقابل شما قرار خواهند گرفت. علاوه بر بخش داستانی بازی، چالش‌های روزانه‌ای نیز به شما پیشنهاد داده خواهد شد که با انجام آن‌ها می‌توانید امتیازات خود را افزایش دهید. همان‌طور که از داستان بازی می‌توان حدس زد، درجه‌بندی سنی این بازی +۱۸ سال است که پیرو آن باید این بازی را از دسترس کودکان یا حتی نوجوانان زیر ۱۸ سال خود دور نگه‌دارید تا خشونت بازی در رفتار و شخصیت آن‌ها تأثیرگذار نباشد.

بازی Major GUN: دفاع از شهر و شکست تروریست ها

گرافیک بازی سه‌بعدی و به شیوه‌ای جالب و کارتونی طراحی شده است؛ به‌طوری که اجسام یا افراد حاضر در بازی، بیشتر از آنکه به واقعیت نزدیک باشند، رنگ و رویی رنگارنگ به خود دارند تا Major Gun بیشتر از آنکه یک بازی واقعی باشد، با جلوه‌های جذاب و فانتزی به یک عنوان متفاوت و غیر تکراری تبدیل شده باشد. بازی به‌صورت آنلاین و ساخت تیم یا مبارزه با کاربران دیگر قابل انجام خواهد بود؛ اما در صورت تمایل می‌توانید از حالت آفلاین آن نیز استفاده کنید. در Major Gun شما مجموعا به بیش از ۲۰ اسلحه دسترسی خواهید داشت که هر کدام دارای قابلیت آپگرید است و در طول بازی باید آن‌ها را پیدا یا خریداری کنید. تنوع بازی در ظاهر دشمنان و همچنین نقشه‌های بازی نیز در حد بسیار قابل قبولی قرار داد و در طول انجام بازی هرگز شما را دچار یکنواختی نخواهد کرد. Major Gun با حجم ۹۰ مگابایت برای اندروید و ۲۶۰ مگابایت برای آیفون منتشر شده است. برای دانلود بازی اندروید و آیفون Major GUN می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

بازی Major GUN: دفاع از شهر و شکست تروریست ها بازی Major GUN: دفاع از شهر و شکست تروریست ها

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا