بسته‌های شگفت‌انگیز و جوایز طوفانی سیمکارت‌های انارستان همراه اول

همراه اول در جشنواره «تورنادوی انارستان»، بسته‌های شگفت انگیز و جوایز طوفانی هدیه می دهد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مشترکین سیمکارت‌های انارستان، در جشنواره «تورنادوی انارستان» تا پایان فروردین ماه ۹۷ فرصت دارند تا بسته‌های ارزان قیمت اینترنت نسل۴ را خریداری کرده و از مزایای جانبی این طرح بهره‌مند شوند.
در جشنواره تورنادوی انارستان، سبد بزرگی از بسته‌های متنوع اینترنت نسل۴ به مشترکین سیمکارت‌های انارستانی ارائه می‌شود؛ بسته‌هایی با حجم‌های مختلف که بصورت هفتگی، یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یکساله با قیمت‌های استثنایی در این سبد قرار گرفته‌اند. این جشنواره تا پایان ۳۰ فروردین ۹۷ برگزار می‌شود.
در طول این جشنواره، مشترکین سیمکارت‌های کودک و نوجوان انارستان علاوه بر بهره‌مندی از بسته‌های شگفت‌انگیز، در قرعه‌کشی ۱۰ دستگاه گوشی آیفون X)۱۰) و ۲۰ سکه تمام بهار آزادی شرکت خواهند کرد. مشترکین می‌توانند با جمع‌آوری امتیاز شانس خود را در قرعه‌کشی افزایش بدهند. بدین ترتیب که فعال‌سازی سیمکارت رایگان انارستان معادل ۲۰ امتیاز و هر هزار تومان مصرف در طول جشنواره معادل یک امتیاز محسوب می‌شود.
گفتنی است سیمکارت انارستان، یک سیمکارت اعتباری همراه اول برای کودکان و نوجوانان در گروه سنی ۶ تا ۱۸ سال است. دریافت و فعالسازی سیمکارت انارستان رایگان است. مشترکین می توانند برای دریافت سیمکارت رایگان انارستان عدد ۲۲۰ را به ۳۰۰۰۶۸۶۰ پیامک کنند. برای فعالسازی این سیمکارت‌ کافی است یکی از والدین با در دست داشتن کارت و یا کد فعالسازی سیمکارت، تصویر کارت ملی والد(پدر یا مادر) و تصویر شناسنامه فرزند به یکی از دفاتر پیشخوان خدمات الکترونیک همراه اول در سراسر کشور مراجعه کند.
همراه اولی ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، به صفحه انارستان در پرتال این اپراتور مراجعه کنند.

 

بسته‌های شگفت‌انگیز و جوایز طوفانی سیمکارت‌های انارستان همراه اول

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا