از بهترین اپ های زیبایی و آرایشی (+لینک دانلود)

از پزشکی گرفته تا بازی و سرگرمی برای همه چیز تعداد بیشماری نرم افزار در اختیار کاربران گجت های هوشمند قرار دارد. در این میان بخشی از نرم افزارهای پرطرفدار بویژه برای خانم ها مربوط به زیبایی و آرایش می شود.

موبنا؛ رکسانا دانیالی – افزایش توانمندی تولیدکنندگان نرم افزار سیستم های عامل موبایلی و همچنین گردش مالی عظیمی که متوجه این حوزه است مهمترین دلیل برای توسعه روزافزون سلطه شرکت های نرم افزاری بر بازار فناوری شده است. از پزشکی گرفته تا بازی و سرگرمی برای همه چیز تعداد بیشماری نرم افزار در اختیار کاربران گجت های هوشمند قرار دارد. در این میان بخشی از نرم افزارهای پرطرفدار بویژه برای خانم ها مربوط به زیبایی و آرایش می شود که در ادامه تعدادی از آنها را معرفی می کنیم.


 

در این برنامه می توانید تصویر دلخواه خود را آپلود کنید. خیلی زود روش مناسب برای اجرای آرایش مورد نظر توسط برنامه به شما آموزش داده خواهد شد. لازم به ذکر است که بر اساس رنگ چشم ها، پوست و ترکیب صورت، محصولات متنوعی از میان بیش از ۸۰ برند متفاوت پیشنهاد داده می شود. حتی می توانید صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را تبدیل به یک آینه سیار کرده و محصول نام برده را به صورت مجازی امتحان کنید. بدین ترتیب با اطمینان بیشتری اقدام به خرید خواهید کرد.

از بهترین اپ های زیبایی و آرایشی (+لینک دانلود)


 

این برنامه می تواند به عکس سلفی شما، فیلترهای آرایشی مختلفی را اضافه کند. از طرفی امکان تغییر حالت و رنگ مو نیز وجود خواهد داشت. همانند اپ قبلی، قابلیت امتحان محصولات آرایشی مختلف در نظر گرفته شده است و می توانید طیف متنوعی از برندهای مطرح دنیای آرایشی را مورد بررسی دقیق قرار دهید.

از بهترین اپ های زیبایی و آرایشی (+لینک دانلود)


 

برای کسانی که قادر به انتخاب بهترین ترکیب آرایشی ممکن نیستند، این اپ گزینه مناسبی خواهد بود. تنها کافیست چندین عکس با کیفیت از صورت و پوست خود بگیرید. مراحل بعدی را خود برنامه انجام می دهید. پس از این دیگر مشکلی در راستای تصمیم گیری نخواهید داشت.

از بهترین اپ های زیبایی و آرایشی (+لینک دانلود)


 

این اپ را می توان برنامه ای حرفه ای و در عین حال بسیار مفید برای بانوان به حساب آورد. البته امکان برقراری ارتباط با نزدیک ترین متخصص آرایشی تنها در نیویورک، لس آنجلس و دالاس فعال خواهد بود. اما مهم ترین نکته در مورد این برنامه که آن را تبدیل به اپی کاربردی کرده است، توصیه ها و پیشنهادهای کلیدی آن است. می توانید به این اطلاعات دسترسی راحتی داشته باشید.

از بهترین اپ های زیبایی و آرایشی (+لینک دانلود)


 

به سلامت رژیم های غذایی و همچنین زیبایی خود اهمیت می دهید، این برنامه قابلیت پیگیری غذاهای دریافتی، فعالیت روزانه و چرخه های خواب هر کاربر را خواهد داشت. امکان هدف گذاری برای تغذیه، خواب و فعالیت بدنی به صورت روزانه نیز وجود دارد. البته یک سری اطلاعات پیشنهادی هم در نظر گرفته شده است که می تواند در صورت تمایل بر اساس آنها هدف گذاری شخصی را انجام دهید. همچنین با خریداری مچ بندهای هوشمند همین برند، با دقت بالاتری قادر به ردیابی وضعیت سلامت خود خواهید بود.

از بهترین اپ های زیبایی و آرایشی (+لینک دانلود)


 

اپ بعدی که تحت عنوان Visada شناخته می شود، برنامه ای کامل برای دست یابی به بهترین رژیم زیبایی خواهد بود. تنها باید یک تصویر سلفی از خود در این برنامه آپلود کنید. پس از آن Visada پروفایل زیبایی شما را مورد بررسی قرار می دهد و پیشنهاداتی منحصر به فرد برایتان خواهد داشت. توصیه های برنامه به صورت طبقه بندی شده در رنگ های خاص و سایه های متفاوت ارائه می شوند تا مناسب ترین تکنیک آرایشی را به کاربر انتقال دهند.

از بهترین اپ های زیبایی و آرایشی (+لینک دانلود)


 منبع: پول نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا