دکتر زارعیان: ارتقاء استاندارد ارائه خدمات به مشتریان با ایجاد فروشگاه های برند

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: تصمیم داریم فروشگاه های برند ایجاد کنیم تا بتوانیم استانداردهای ارائه خدمات را به نحو مطلوب سراسری کنیم، به صورتی که هر میز پاسخگو به مشتری، دارای کاتالوگ سرویس و امکان حل مسئله و مشکل مشتری را داشته باشد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر زارعیان معاون امور مشتریان مخابرات ایران در همایش “من و مشتری” که از سوی مخابرات منطقه تهران برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: افزایش وفاداری و کاهش ریزش مشتری، نگاه مثبت افکار عمومی و در نهایت، رضایت مشتری و افزایش درآمد شرکت و توسعه زیرساخت های مخابراتی، نتیجه برخورد خوب ما با مشتری است.
وی اظهار داشت: موضوع IT در برنامه های شرکت مخابرات ایران در صدر برنامه های اولویت دار قرار دارد و منتظر اقدامات توسعه ای در این حوزه هستیم تا بتوانیم به عنوان یک شرکت تمام IT مطرح شویم.
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با تشریح برنامه ریزی های انجام شده برای سال ۹۷ گفت: یکپارچه کردن مراکز پاسخگویی و برنامه ریزی برای مشتریان VIP و تجاری از اولویت های امور مشتریان در سال آینده است.
وی به تعدد کدهای خدماتی در مخابرات اشاره کرد و گفت: در گذشته کدهای خدماتی بسیاری در مخابرات برای سرویس های مختلف فعال بود که ما اکنون آن را به ۵ یا ۶ کد رسانده ایم و بنا داریم در سال ۹۷ بصورت متمرکز آن را به یک کد برسانیم.
زارعیان با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به حوزه آی تی ، شبکه و بخش های فنی دیگر از تغییر استراتژی و سیاست های جدید شرکت با توجه به تغییرات مدیریتی و اعلام آن در آینده ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: فعالیت هاو اقدامات انجام گرفته شده در حوزه تحقیقات بازار نیز توسط همکاران معاونت تجاری بزودی به تمامی مناطق مخابراتی ابلاغ خواهد شد.
معاون امور مشتریان مخابرات ایران، تغییر ساختار مراکز ۱۱۸ را از مراکز هزینه به مراکز پاسخگویی خوب و درآمدزا و برنامه ریزی برای تلفن های بدون کارکرد و بازگرداندن این تلفن ها و همچنین تقویت ارایه خدمات غیر حضوری مانند پرتال تجاری و آپ موبایل را از دیگر برنامه های مخابرات ایران در حوزه مشتری در سال آینده ذکر کرد.

مهندس عرب هاشمی نیز در این مراسم گفت: مخابرات تهران با اتکای به تجربه،غیرت وتعصب کارکنان در پی تحقق اهداف شرکت است.
مدیر مخابرات منطقه تهران در همایش ” من و مشتری” گفت: تجربه ، دانش، همدلی ، غیرت و تعصب کارکنان مجموعه مخابرات منطقه تهران استمرار ، ایستایی و پویایی در مسیر تحقق اهداف شرکت مخابرات ایران را به ارمغان آورده است.
وی افزود: با پشتیبانی فنی و مادی از IT و فراهم کردن زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری ، ارایه سرویس های نوین مخابراتی و ارتباطی به مشتریان تسریع می شود در حقیقت آی تی ،سنگ بنای ارایه خدمات پایدار و با کیفیت در سفر مشتری است.
مدیرمخابرات منطقه تهران با بیان اینکه ساده سازی ارایه خدمات باید به گونه ای باشد که مشتریان بتواند بدون دغدغه فکری و به آسانی برای دریافت سرویس ها به پرتال شرکت مخابرات ایران رجوع کنند، افزود : افزایش ارائه خدمات غیر حضوری، گام ثمر بخشی در راستای مسئولیت های اجتماعی مخابرات است که منجر به کاهش ترافیک شهری، کاهش الودگی محیط زیست ،کاهش مصرف سوخت و تسریع زمان ارائه خدمات مخابراتی می شود.
عرب هاشمی افزود: در حوزه مشتریان، بهبود شاخص NPS ، بهبود شاخص نرخ ریزش مشتریان ، توسعه خدمات الکترونیکی به منظور ارایه سرویس و خدمات بصورت غیر حضوری، طرح تجمیع مراکز امور مشتریان و طرح طبقه بندی مشتریان از راهکارهای بهبود در این حوزه است.
این همایش با اهدافی چون برقراری ارتباط چهره به چهره با همکاران و مشتریان، تقویت ارتباط با جامعه هدف شرکت،اعتمادسازی،دستیابی به ایده های جدید، برگزاری کارگاه آموزشی ، پیگیری اجرای دستور العمل ها ساده سازی فرآیند ها، معرفی جایگاه امور مشتریان و ایجاد کانال ارتباطی میان تمام عوامل ارتباط با مشتریان برگزارشد.
شایان ذکر است در حاشیه این همایش، کارگاه آموزشی بر پایه انتقال مفاهیم مشتری مداری با بهره گیری از شیوه نمایشی توسط همکاران معاونت امور مشتریان شرکت مخابرات ایران نیز برگزار شد که مورد توجه مدیران ، معاونان و روسای ادارات و مراکز مخابرات منطقه تهران قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا