جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیر ساخت برگزار شد

جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیر ساخت با حضور اعضای مجمع صبح امروز برگزار شد .

موبنا – به گزارش موبنا، در این جلسه دکتر عباسی شاهکوه مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت به ارائه گزارشی از وضعیت طرحها و پروژه های تملک دارائیهای سرمایه ­ای شرکت پرداخت و اظهار داشت: اکثر طرحها و پروژه های این شرکت پیشرفت خوبی داشته و بیش از اهداف برنامه پنجم توسعه تحقق عملکرد داشته ایم و آثار و برکات ناشی از اجرای این طرحها، ارتقای کمی و کیفی شبکه های ارتباطی زیرساختهای مخابراتی کشور را در پی داشته است.
وی اضافه کرد: در راستای دستیابی به اهداف برنامه ششم توسعه، اجرای طرحها و پروژه های پیش بینی شده پس از تصویب مجمع عمومی به منظور ارتقاء کمی و کیفی شبکه های زیرساختی عملیاتی خواهد شد.
در ادامه معارفی نایب رئیس هیأت مدیره ضمن تشکر از حسن توجه اعضای مجمع و زحمات مدیرعامل و مدیران و کارکنان شرکت، با اشاره به تحقق اهداف پیش بینی شده ناشی از اجرای طرح ها و پروژه ­های انجام شده، در راستای برنامه پنجم توسعه و انطباق آن با مصوبات مجمع عمومی گفت: افزایش سرمایه شرکت ناشی از اجرای طرح تملک دارائی های سرمایه ای می باشد.
وی اضافه کرد: چنانچه طرحها و پروژه­ های عملیاتی این شرکت که منطبق بر اهداف برنامه ششم توسعه است مورد تأیید اعضای مجمع عمومی صاحبان سهام قرار بگیرد، پس از تاییدشورای عالی اقتصاد عملیاتی خواهد شد.
تعرفه ارائه خدمات در ایستگاههای فاقد ترافیک زیرساختی حاکمیتی (موضوع مصوبه شماره ۲۷۹کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی)، از دیگر دستور کارهای جلسه امروز مجمع بود که اعضا، اختیارات مرتبط با تشخیص ایستگاه های مشمول را به هیات مدیره تفویض و مقرر شد پس از تایید نهایی با رعایت سایر قوانین و مقررات مرتبط اقدام لازم صورت پذیرد.
در ادامه جلسه، پس از قرائت گزارش بازرس و حسابرس قانونی در ارتباط با مباحث مطروحه، اعضای مجمع ضمن تشکر ویژه از زحمات و تلاشهای مؤثر مدیران وکارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت، از هیأت مدیره و مدیر عامل خواست تا تکالیف مقرر را انجام و گزارش های مربوطه را ارائه نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا