قیمت، مشخصات و تاریخ دقیق عرضه اچ‌تی‌سی U12

برای این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۶ اینچی با کیفیت QHD در نظر گرفته شده است و شرکت سازنده این نمایشگر را بر اساس استاندارد ۱۸:۹ طراحی کرده است تا یک لبه باریک اطراف آن وجود داشته باشد.

موبنا – این روزها خبرهای فراوان در مورد پرچمدار بعدی گوشی‌های اچ‌تی‌سی به گوش می‌رسد و منابع آگاه می‌گویند شرکت تایوانی از آن با نام U12 رونمایی می‌کند. این گوشی هوشمند در همایش ۵G که مدتی قبل توسط یکی از اپراتورهای موبایلی تایوان برگزار شد، به صورت مختصر معرفی شد.

اگرچه در این همایش اطلاعات زیادی در مورد محصول یاد شده منتشر نشد، ولی منابع آگاه هم اکنون داده‌های دقیق‌تری را پیرامون آن منتشر کردند. بر اساس آخرین خبرها گفته شد که اچ‌تی‌سی برای این گوشی نوشمند مودم کوالکام ایکس‌۲۰ ال‌تی‌ای را در نظر گرفته است تا کاربران به کمک آن بتوانند میانگین سرعت دانلود را به ۱.۲ گیگابایت در ثانیه برسانند.

یک روزنامه نگار روسی با انتشار این خبر توضیح داد که گوشی هوشمند U12 چه مشخصاتی دارد و او به استناد ارتباط با منبع آگاه خود اعلام کرد تمام این اطلاعات ۱۰۰ درصد درست است و مدل نهایی این پرچمدار با مشخصه‌هایی که در این خبر درج شده است به دست کاربران می‌رسد.

قیمت، مشخصات و تاریخ دقیق عرضه اچ‌تی‌سی U12

برای این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۶ اینچی با کیفیت QHD در نظر گرفته شده است و شرکت سازنده این نمایشگر را بر اساس استاندارد ۱۸:۹ طراحی کرده است تا یک لبه باریک اطراف آن وجود داشته باشد. این نمایشگر با فناوری AMOLED ساخته شده است.

در سیستم داخلی این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی استفاده کرد. این پرچمدار در قسمت پشت بدنه دوربین دیجیتالی دوگانه را شامل می‌شود که یکی از آنها حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و دیگری حسگر ۸ مگاپیکسلی را در خود جا داده است و دوربین سلفی هم با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند.

پرچمدار جدید گوشی‌های اچ‌تی‌سی استاندارد IP68 را در اختیار دارد تا ضدآب و ضدگرد و غبار باشد و همچنین برای آن باتری ۳۹۸۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند از خدمات نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی موسوم به ۵G هم پشتیبانی می‌کند و به صورت همزمان خدمات دو سیم کارت مجزا را ارایه می‌دهد.

روی گوشی هوشمند U12 اچ‌تی‌سی سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو به همراه رابط کاربری «سِنس ۱۰» نصب شده است و پشت بدنه آن از جنس شیشه است. کاربران از ماه آپریل می‌توانند این دستگاه را با حدود قیمت ۸۸۰ دلار خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا