نخستین اخبار رسمی در مورد «گلکسی نوت۹»

گوشی هوشمند «گلکسی نوت۹» سامسونگ زیر نمایشگر لمسی خود حسگر اثر انگشت را شامل نمی‌شود و مانند گوشی چینی «ویوو ایکس۲۰ پلاس یودی» این قابلیت را در اختیار کاربران نمی‌گذارد.

موبنا – حدود یک هفته قبل سامسونگ از دو پرچمدار جدید خود با نام‌های «گلکسی اس۹» و «گلکسی اس۹ پلاس» رونمایی کرد تا خود را برای رقابت تنگاتنگ در سال ۲۰۱۸ آماده کند. با این وجود منابع آگاه بیکار ننشسته‌اند و از هم اکنون خبرهای دقیق‌تر و موثق‌تری را در مورد بهترین گوشی بعدی سامسونگ یعنی «گلکسی نوت۹» منتشر کردند.

در حالی که پیش‌بینی می‌شود گوشی هوشمند «گلکسی نوت۹» سامسونگ اواخر تابستان پیش‌رو معرفی شود، نمونه اولیه این محصول هم اکنون ساخته شده است تا مورد بررسی‌ها و آزمایش‌های اولیه قرار گیرد.

آزمایش‌های صورت گرفته برای تعیین کیفیت «گلکسی نوت۹» در مرکز HTML5test به انجام رسیده است و نتایج حاصل از آن نشان می‌دهد این گوشی هوشمند همان طور که از قبل مشخص شد نمایشگر مبتنی بر فناوری «اینفینیتی دیسپِلی» سامسونگ را در اختیار دارد. البته نمایشگر در مدل مفهومی گوشی‌ها معمولا آخرین بخشی است که شرکت سازنده آن را لحاظ می‌کند و بنابراین نمایشگر مدل کنونی برای عرضه عمومی در بازار قطعی نیست.

نخستین اخبار رسمی در مورد «گلکسی نوت۹»

نکته مهم دیگری که در این زمینه وجود دارد، پیروی طراحی نمایشگر از استاندارد ۱۸:۹ است. زیرا سامسونگ تاکنون نمایشگر پرچمدارهای خود را بر اساس استاندارد ۱۸.۵:۹ روانه بازار می‌کرد و این اتفاق می‌تواند یکی از مهم‌ترین تحولات طراحی سامسونگ باشد.

بر اساس این بررسی‌ها مشخص شد روی گوشی هوشمند نوت۹ سامسونگ سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو نصب شده است که البته این قابلیت هم از قبل پیش‌بینی می‌شد. این گوشی هوشمند با کد SM-N960 در شرکت سامسونگ توسعه یافته است و لازم به ذکر است سال گذشته مدل «گلکسی نوت۸» سامسونگ با کد SM-N950 تولید شد. بر این اساس می‌توان نتیجه گرفت سامسونگ برای توسعه این سری از گوشی‌های در مدل‌های جدید عدد نهایی را به علاوه ۱۰ می‌کند.

منابع آگاه چندی پیش اعلام کردند که گوشی هوشمند «گلکسی نوت۹» سامسونگ زیر نمایشگر لمسی خود حسگر اثر انگشت را شامل نمی‌شود و مانند گوشی چینی «ویوو ایکس۲۰ پلاس یودی» این قابلیت را در اختیار کاربران نمی‌گذارد.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا