ویدئو / ماجرای عاشق شدن محمدجواد آذری جهرمی

عشق به امام رضا را در ١۵ سالگی تجربه کردم وزیر ارتباطات همچنین به سوال « آیا تا به حال عاشق شدید» مهران مدیری اینگونه پاسخ داد: اولین بار که احساس عشق داشتم ١۵ سالم بود. وی توضیح داد: برای همراهی با اردوی زیارتی به مشهد مقدس و حرم امام رضا در سن ١۵ سالگی …

عشق به امام رضا را در ١۵ سالگی تجربه کردم

وزیر ارتباطات همچنین به سوال « آیا تا به حال عاشق شدید» مهران مدیری اینگونه پاسخ داد: اولین بار که احساس عشق داشتم ١۵ سالم بود.

وی توضیح داد: برای همراهی با اردوی زیارتی به مشهد مقدس و حرم امام رضا در سن ١۵ سالگی ٨ روز در گرمای تابستان در جهرم بنایی کردم تا هزینه این اردو را به دست بیاورم.

جهرمی با اشاره به اتفاقاتی که پس از آن پیش آمد تا در نهایت پس از ١٧ روز پیاده روی به مشهد مقدس برسد، ادامه داد: زمانی که به زیارت امام رضا (ع) رسیدم لحظه متفاوتی در عمرم بود و عاشقی را تجربه کردم.

وی گفت: آن روز ١٧ مرداد بود و به همین دلیل این تاریخ در زندگی ام اهمیت بسیاری دارد و حتی تاریخ ازدواجم نیز همین تاریخ است.

وزیر ارتباطات با تاکید براینکه انسان برای ازدواج اگر عاشق باشد به مراتب موفق تر خواهد بود نیز گفت: در این خصوص نیز عاشق شده ام و هم اکنون ٣ فرزند دارم.

وی در مورد اینکه چه تفریحاتی دارد نیز گفت: بعد ازاینکه وزیر شدم وقت زیادی برای تفریح ندارم اما اگر محدودیت زمانی نداشته باشم ورزش کردن، مطالعه و همنشینیبا دوستان در اولویت برنامه های تفریحی ام است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا