«گلکسی اس۸» وارد خانواده میان‌رده‌ها می‌شود!

در شرایطی که سامسونگ پرچمدار جدید خود را با نام «گلکسی اس۹» معرفی کرده است، خرید «گلکسی اس۸» بهترین گزینه در خانواده میان‌رده‌ها محسوب می‌شود.

موبنا – این مسئله واضح است که کاربران امروزی بیش از گذشته تمایل دارند گوشی‌های قبلی خود را نگه دارند و از آنها برای دوره زمانی طولانی‌تر استفاده کنند. در حالی که اجرای طرح‌ قراردادهای دوساله با شرکت‌های مخابراتی برای خرید لیزینگی گوشی‌های جدید چندان موفق نبوده است، کاربران حاضر نیستند مبالغ بالا برای خرید یک دستگاه گوشی هوشمند پرقدرت را هم پرداخت کنند.

حاکمان بزرگ بازار جهانی گوشی هوشمند از جمله سامسونگ و اپل پیش‌بینی کرده‌اند فروش پرچمداران آنها در سال‌های پیش رو کاهش یابد. این در حالی است که هم اکنون گوشی هوشمند «آیفون ایکس» اپل با قیمت ۹۹۹ دلار و قیمت «گلکسی نوت ۸» سامسونگ با قیمت ۹۳۰ دلار فروخته می‌شود.

«گلکسی اس۸» وارد خانواده میان‌رده‌ها می‌شود!

به هر حال، در شرایطی که سامسونگ پرچمدار جدید خود را با نام «گلکسی اس۹» معرفی کرده است، خرید «گلکسی اس۸» بهترین گزینه در خانواده میان‌رده‌ها محسوب می‌شود و سامسونگ تصمیم دارد روی این اتفاق تمرکز بیشتری داشته باشد.

شرکت سامسونگ برای فروش هرچه بیشتر این محصول دو روش را پیش‌ روی خود می‌بیند. در روش اول قرار است مدل‌های تعمیر شده این گوشی هوشمند که در فرآیند کارخانه‌ای با مشکل مواجه شدند به عنوان گزینه ارزان‌تر به صورت گسترده وارد بازار جهانی شوند. سامسونگ از این طریق می‌کوشد پرچمدار قبلی خود را با قیمت ارزان وارد بازار کند و همچنان محبوبیت آن را حفظ کند.

در روش دیگر این گمانه‌زنی صورت گرفته است که شرکت سامسونگ با اندکی تغییر جزئی، گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» را با تمام قابلیت‌های خود در سری گوشی‌های «گلکسی اِی» وارد بازار کند و قیمت آن را اندکی کاهش دهد تا از این طریق بتواند حاکمیت خود را بر بازار جهانی حفظ کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا