تصویربرداری فوق آهسته در «گلکسی اس۹» چگونه کار می‌کند؟ (+فیلم)

در این تصویر ویدیویی مشاهده می‌کنید که سیستم تصویربرداری بسیار آهسته در گوشی‌های «گلکسی اس۹» و «گلکسی اس۹ پلاس» چگونه کار می‌کند.

موبنا – اگرچه سونی نخستین شرکتی بود که قابلیت تصویربرداری با سرعت آهسته یا اسلو-موشِن را به گوشی‌های هوشمند اضافه کرد و از طریق «ایکسپریا ایکس‌زد پریمیوم» این سرویس را در اختیار مردم گذاشت، ولی هم اکنون دیگر گوشی‌های هوشمند هم از قابلیت مذکور برخوردار شده‌اند. گوشی هوشمند سونی حسگر ویژه‌ای داشت که به کمک آن با سرعت ۱۰۰۰ فریم در ثانیه تصاویر ویدیویی را ضبط می‌کند و این حسگر قادر بود مجموعه‌ای از اطلاعات را برای ارایه قابلیت «سوپر اسلو موشِن» در اختیار بگیرد. هم اکنون که شرکت سامسونگ پرچمدار جدید خود را به نام «گلکسی اس۹» و «گلکسی اس۹ پلاس» معرفی کرده است،‌ سرویس مشابه با قابلیت‌های جدیدتر را در اختیار کاربران می‌گذارد.

دو گوشی هوشمند «ایکسپریا ایکس‌زد۲» و «ایکسپریا ایکس‌زد۲ کامپکت» سونی می‌توانند با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه تصویربرداری کنند و این در حالی است که گلکسی‌های جدید قادرند در ثانیه ۷۲۰ پیکسل را در اختیار بگیرند. ولی باید توجه داشت که خروجی کار آنها با یکدیگر متفاوت است.

گوشی‌های «گلکسی اس۹» و «گلکسی اس۹ پلاس» سامسونگ در حالی وارد بازار می‌شود فناوری ایکسپریا از قبل ارایه شده بود و شرکت سامسونگ سعی کرده است قابلیت مذکور را در گوشی جدید خود ارتقا دهد.

این همان اتفاقی است که باعث شده است کارشناسان قابلیت «سوپر اسلو موشِن» در «گلکسی اس۹» و «گلکسی اس۹ پلاس» را در فضاهای مختلف و شرایط متفاوت مورد بررسی قرار دهند. در پایان این تحلیل‌ها مشخص شده است که کیفیت تصویربرداری آهسته در گوشی‌های جدید سامسونگ نسبت به دیگر رقبا بسیار بالاتر است. با این وجود آیا شما راغب هستید قابلیت تصویربرداری با سرعت آهسته را به صورت مستمر و روزانه مورد استفاده قرار دهید؟

در این تصویر ویدیویی مشاهده می‌کنید که سیستم تصویربرداری بسیار آهسته در گوشی‌های «گلکسی اس۹» و «گلکسی اس۹ پلاس» چگونه کار می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا