عرضه هدست استریوی بی‌سیم Xperia Ear Duo

Xperia Ear Duo از بهار ۲۰۱۸ برای بازاندیشی در هدست بی‌سیم عرضه خواهد شد.

موبنا بارسلونا، کنگرهٔ جهانی موبایل، ۲۶ فوریهٔ ۲۰۱۸ – Sony Mobile Communications («Sony Mobile») امروز عرضهٔ Xperia Ear Duo از بهار ۲۰۱۸ را اعلام کرد. پیش‌فروش این دستگاه از کنگرهٔ جهانی موبایل ۲۰۱۸ آغاز می‌شود.

 

  • Xperia™ Ear Duo، هدست استریوی بی‌سیمِ «گوش-باز» که همه را چشم‌انتظار نگه داشته است، از بهار ۲۰۱۸ در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد و پیش‌فروش آن از کنگرهٔ جهانی موبایل ۱۲۰۱۸ آغاز می‌شود

  • تجربهٔ انقلابی «گوش‌دادن دوگانه»، امکان شنیدن موسیقی و صدای محیط را به‌صورت هم‌زمان فراهم می‌آورد

  • مجهز به چیپ هوشمند «SPRITZER» متعلق به Sony و پلتفرم چندحسگره با حس‌کردن زمینه‌ای و تشخیص خودکار فعالیت

  • در رنگ‌های مشکی و طلایی و سازگار با Android و iOS۲

 

 

 

هیروشی ایتو، معاون گروه کسب‌وکار محصولات هوشمند Sony Mobile Communications گفت: « Xperia Ear Duo مظهر چیزی است که ما در طول نزدیک به یک سده تحقیقات صوتی و آکوستیک آموخته‌ایم. Ear Duo نخستین هدست بی‌سیم است که پیشرفتی بزرگ در تجربهٔ گوش‌دادن دوگانه، قابلیت شنیدن موسیقی و اعلان‌ها در عین شنیدن صداهای دنیای پیرامون به‌صورت هم‌زمان، ارائه می‌کند.»

 

عرضه هدست استریوی بی‌سیم Xperia Ear Duo

 

از مدل مفهومی تحسین‌شده تا محصولی تجاری: Xperia Ear Duo برای بازاندیشی در هدست‌های بی‌سیم ساخته شده است

Xperia Ear Duo به فناوری گوش‌دادن دوگانه مجهز است. بنابراین می‌توانید به موسیقی گوش دهید و اعلان‌ها را بشنوید و هم‌زمان صداهای محیط و صحبت‌های پیرامونتان را هم بشنوید. این تجربه‌ای فراگیر و بی‌بدیل است، چه در حال گوش‌دادن به موسیقی در حین تمرین باشید یا در رفت‌وآمد.

«رسانای صوتی فضایی» که توسط انکوباتور Sony با نام Future Lab Program™ طراحی شده است، امکان تولید صدا در پشت گوش با استفاده از درایور واحد و انتقال مستقیم آن به گوش را فراهم می‌کند. حلقهٔ پشتیبان، کانال گوش را احاطه می‌کند و امکان تلفیق یکپارچهٔ موسیقی با صدای محیط را فراهم می‌آورد.

با استفاده از فناوریClear PhaseTM  متعلق به Sony، صدا بر اساس محیط و سر و صدای پس‌زمینه به‌طور هوشمند تنظیم می‌شود تا پراکنش صدا برای امکان گوش‌دادن واضح، حذف شود.

 

عرضه هدست استریوی بی‌سیم Xperia Ear Duo

 

دستیار هوشمند زمانی که به آن نیاز دارید

«دستیار روزانه۳» که با چیپ بسیار کم‌مصرف «SPRITZER» متعلق بهSony  و پلتفرم پیشرفتهٔ چندحسگره، هدایت می‌شود، زمان، مکان و فعالیت‌ها را برای ارائهٔ اطلاعات مرتبط در طول روز تشخیص می‌دهد و هنگامی که به دفتر کارتان می‌رسید، به شما زمان جلسهٔ بعدی را یادآوری می‌کند یا سرخط تازه‌ترین خبرها را برایتان می‌خواند.

 

Xperia Ear Duo به حرکات سر هم واکنش نشان می‌دهد. حسگرهای پیشرفته به شما این امکان را می‌دهند که با تکان دادن سر به بالا و پایین به تماس تلفنی پاسخ دهید یا آن را رد کنید یا موسیقی را با تکان دادن سرتان به چپ و راست عوض کنید. همچنین می توانید موسیقی و صدای آن را با ضربه زدن یا پیمایش انگشت روی دستگاه کنترل کنید.

کنترل صوتی هم با دسترسی انعطاف‌پذیر به دستیار شخصی‌ای که بیشتر از بقیه استفاده می‌کنید مانند دستیار Google یا Siri، امکان‌پذیر است. چهار میکروفن پرتومانند، صدای شما را جدا کرده و جلوی صدای خارجی را می‌گیرند تا به شما در تنظیم یادآورها، فرستادن پیام‌ها، تماس‌های تلفنی یا راه‌اندازی برنامه‌ها کمک کنند. همه، آزادانه و آسان.

طراحی‌شده برای احساس آزادی

Xperia Ear Duo که از آلومینیوم بادوام ضد زنگ و لاستیک نرم ساخته شده است، برای پیشگیری از تداخل با عینک یا لوازم جانبی زیر گوش قرار می‌گیرد. حلقهٔ بازِ پشتیبان در سه اندازهٔ مختلف ارائه می‌شود و IPX2 ضد پاشش آب، بدین معناست که به‌اندازهٔ کافی برای استفاده در تمام طول روز و در هر روز، راحت است.

شما می‌توانید با یک‌بار شارژ، ۴ ساعت به موسیقی گوش بدهید و قاب محافظ نوآورانهٔ آن به‌عنوان شارژر هم کار می‌کند و زمانی که در رفت‌وآمد هستید، تا سه برابر نیروی بیشتر در اختیارتان قرار می‌دهد. ضمناً این قاب امکان شارژ سریع را هم فراهم می‌کند و تنها با ۱۲ دقیقه شارژ کردن به شما امکان ۲ ساعت گوش دادن به موسیقی را می‌دهد.

Xperia Ear Duo از بهار ۲۰۱۸ در رنگ‌های شیک مشکی و طلایی به بازار عرضه خواهد شد. پیش‌فروش آن از روز دوشنبه ۲۶ فوریه توسط فروشندگان منتخب آغاز می‌شود. برنامهٔ همراه آن هم برای دانلود به‌صورت رایگان در فروشگاه Google Play و Apple App Store در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا