انقلابی در عکاسی گوشی های هوشمند توسط هوش مصنوعی هوآوی با دنیایی از اولین ها!

در جهان امروز، با داشتن به یک دستگاه تلفن همراه، هرکسی می‌تواند یک عکاس شود. زندگی خود را ضبط و هرلحظه ارزشمند را ثبت کند.

موبنا – عصر شبکه‌های اجتماعی، که در آن صدها میلیون‌ها عکس در سراسر جهان بارگذاری و به اشتراک گذاشته‌شده است، عکس‌برداری با تلفن همراه جایگزین دوربین‌های دیجیتال قابل‌حمل به‌عنوان یکی از مؤثر ترین ابزارها برای برقراری ارتباط شده است.

دوربین درواقع یکی از عناصر تأثیرگذار است که یک گوشی هوشمند برتر را تعریف می‌کند و یکی از مهم‌ترین نکات فروش برای مصرف‌کنندگان به شمار می‌آید. ما شاهد بوده‌ایم که نوآوری‌ها در عکاسی گوشی‌های هوشمند بر وضوح تصاویر و سرعت متمرکزشده است. ترجیح مصرف‌کنندگان در حال حاضر فراتر از تعداد مگاپیکسل معمول است. کیفیت بالاتر، چشم‌انداز بهتر و عمق میدان بیشتر ارزش به‌مراتب بالاتری پیداکرده و دیگر یک تصویر فقط ”خوب” از موارد چشم‌گیر نیست.

انقلابی در عکاسی گوشی های هوشمند توسط هوش مصنوعی هوآوی با دنیایی از اولین ها!

باز تعریف عکاسی در گوشی های هوشمند

تعریف مجدد محدودیت‌های موجود میان عکاسی حرفه‌ای و آماتور ارمغانی است که به‌دست Huawei رقم خورده. مشارکت Huawei  با تولیدکننده دوربین‌های حرفه ای، Leica باعث شده است تکنولوژی جدید و پیشرفته دوربین‌های دو لنز را ارائه دهد که استاندارد جدیدی را در عکاسی گوشی‌های هوشمند ایجاد می‌کند. با استفاده از توانایی‌های بی‌نظیر Leica که رهبر جهان در عکاسی حرفه ای برای بیش از ۱۰۰ سال است، کاربران گوشی‌های هوشمند Huawei  اکنون می‌توانند رنگ‌های دقیق‌تر، تعامل بیشتری بین نور و سایه و عکس‌های بسیار نزدیک‌تر به زندگی واقعی داشته باشند. هوآوی تکنولوژی دوربین دوگانه را به سطح بعدی بالاتری برده است.

در طول چند سال گذشته، HUAWEI یک مزیت رقابتی قوی در عکاسی گوشی‌های هوشمند از طریق سخت‌افزار و نرم‌افزار را شکل داده است. بهبود کیفیت تصویر با همکاری استثنایی خود با غول تصویربرداری Leica و پذیرش فناوری AI یا هوش مصنوعی، به‌طور قابل‌توجهی بهبود تجربه عکاسی را ارتقا داده است.

سبک عکاسی Leica، که یک تصویر بصری نقاشی رنگ و روغن را نشان می‌دهد، برای گوشی هوشمند در مدل P9 درست شد. “سبک لایکا” اشباع رنگ بالا را به ارمغان می‌آورد اما در عین حال یک نگاه طبیعی بدون غیر اغراق شده است. این سبک رنگ کلی عکس را به زیبایی یک نقاشی روغنی نشان می‌دهد. انتقال رنگ طبیعی، تصویر با شفافیت لازم و جزئیات بخش‌های کم‌نور نیز به خوبی موردتوجه قرارگرفته است.

انقلابی در عکاسی گوشی های هوشمند توسط هوش مصنوعی هوآوی با دنیایی از اولین ها!

دستیابی به تجربه بینظیر عکاسی پرتره در گوشی هوشمند

P10 بر روی عکاسی پرتره و معرفی دقیق تشخیص چهره سه بعدی، نور پویا و پیشرفت‌های طبیعی پرتره برای تولید عکس‌های هنری خیره‌کننده تمرکز داشت. این‌یک گام انقلابی درزمینه عکاسی پرتره بوده است، و عکاسی از گوشی هوشمند را بسیار طبیعی‌تر جلوه داد.

سری HUAWEI P همیشه به دنبال تعالی در بیان هنری متعهد بوده است. P10 با دستیابی به حالت پرتره لایکا پیشرفت کرد و همچنان برای ایجاد یک سیستم  با مهارت‌هایی ازجمله عدم تار شدن تصاویر، قابلیت تصویربرداری تک‌رنگ و رنگ و زوم بهتر برای رسیدن به بهترین کیفیت عکس ادامه می‌دهد. این مهارت‌ها به هر یک از تصاویر پرتره بیان و احساسات غنی می‌دهد. از طریق تکنیک تشخیص ۳D ما می‌توانیم به‌طور کامل از ویژگی‌های اساسی چهره‌ها اعم از اطلاعات محدوده چهره و محاسبه اطلاعات اضافی نور هوشمند استفاده کنیم به‌طوری‌که به نظر می‌رسد که عمق واقعی داشته باشد و پیشانی و گونه‌های خشن و واقع‌گرایانه‌تر و دورتر باشند. راه‌حل افزایش‌دهنده پوست طراحی‌شده توسط مرکز تحقیقات زیبایی‌شناسی HUAWEI در فرانسه نیز برای بهبود رنگ پوست‌های مختلف قومیت استفاده می‌شود.

انقلابی در عکاسی گوشی های هوشمند توسط هوش مصنوعی هوآوی با دنیایی از اولین ها!

از عکاسی هوشمندانه تا عکاسی هوشمند

آخرین محصول هواوی که در همکاری با لایکا ساخته شده است، گوشی های سری Mate 10  Huawei هستند. اولین پردازنده AI  یا هوش مصنوعی برای تلفن‌های هوشمند، چیپست Kirin 970، سری Mate 10  Huawei را به تجربه عالی هوشمند سازی در عکاسی گوشی‌های هوشمند رسانده است. این ویژگی که برگرفته از قدرت هوش مصنوعی است، با شناسایی صحنه‌های واقعی و تشخیص موقعیت و تنظیمات خودکار به‌صورت همزمان به دوربین اجازه می‌دهد که به‌طور خودکار تنظیمات را انتخاب کند و برای کمک به کاربران عکس‌هایی بهتر در طیف وسیعی از محیط‌های مختلف ارائه دهد. همچنین ویژگی Bokeh AI  برای ترسیم طبیعی و دقیق بین پس‌زمینه و موضوع و زوم دیجیتال در این دستگاه نهادینه‌شده است.

با ترکیب یک سنسور رنگی دوازده مگاپیکسلی با سنسور دیگر ۲۰ مگاپیکسلی تک رنگ، دوربین‌های دوگانه HUAWEI Mate 10  جدید با لایکا هماهنگ شده‌اند که دارای زوم بدون افت کیفیت، تثبیت‌کننده تصویر نوری و لنز با بزرگ‌ترین دیافراگم جهان f / 1.6 است. سری Mate 10 نیز دارای ضبط ویدیویی ۴K بوده که این نخستین گوشی هوشمند است که واقعاً هر عکس را به یک حافظه کامل برای خاطرات تبدیل می‌کند.

در پایان لازم به ذکر است که گوشی های Huawei Mate 10، Huawei Mate 10 Pro و PORSCHE DESIGN Mate 10 از قابلیت های فوق پشتیبانی می کنند.

همکاری هواوی با لایکا نه تنها حرفه‌ای بودن گوشی‌های هوشمند را تضمین می‌کند بلکه نشانه‌هایی از رشد برای آینده را مشخص می‌کند.

انقلابی در عکاسی گوشی های هوشمند توسط هوش مصنوعی هوآوی با دنیایی از اولین ها!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا