یک گوشی هوشمند قابل‌اعتماد، به شما قدرت می‌دهد!

یک دهه پیش، گوشی هوشمند وجود نداشت اما امروزه ما نمی‌توانیم بدون تلفن هوشمند زندگی کنیم. گوشی‌های هوشمند دستگاه‌هایی هستند که ما در زندگی روزمره به‌کار می‌بریم.

موبنا – آنها حوزه ارتباطات را متحول کرده‌اند، همان‌طور که در حال حاضر به مردم در نقاط مختلف جهان دسترسی پیدا می‌کنیم و به‌راحتی هم می‌توانیم به اطلاعات دسترسی داشته باشیم. با توجه به رشد تکنولوژی و نوآوری، گوشی‌های هوشمند به نحوی آگاهانه شناخته‌شده‌اند که شیوه زندگی ما را تغییر داده و به ما در کارهای روزانه کمک می‌کند. با افزایش هوش مصنوعی، گوشی‌های هوشمند این وعده را می‌دهند که زندگی ما را برای بهتر شدن آماده کند. در اکتبر سال ۲۰۱۷ بود که HUAWEI Mate Series 10 همراه با هوش مصنوعی به‌منظور تقویت مصرف‌کنندگان و ایجاد کار آیی و راحتی در زندگی معرفی شد. قصد داریم مواردی که می‌تواند زندگی ما را حرفه‌ای‌تر کند، پیدا کنیم.

یک گوشی هوشمند قابل‌اعتماد، به شما قدرت می‌دهد!

حتی اگر شما حرفهای نیستید، مهارتهای عکاسی شما افزایش خواهد یافت!

گوشی‌های هوشمند HUAWEI Mate 10 به شما این امکان را می‌دهند که عکس‌های خاطره‌انگیز خود را در هر محیطی ضبط کنید. با استفاده از قسمت مخصوص طراحی‌شده توسط Huawei در Kirin 970، این سری گوشی‌های هوشمند از هوش مصنوعی حتی در دوربین‌های خود استفاده می‌کنند. هنگام عکس‌برداری، شما نیازی به تنظیم پارامترهای دوربین ندارید. دوربین‌های HUAWEI Mate 10 که ۱۰۰ میلیون صحنه و تنظیمات را یاد گرفته‌اند به‌طور خودکار سوژه شما را (آسمان، ساحل، گیاه، حیوانات خانگی، و غیره) تشخیص می‌دهند و تنظیمات دوربین را اعمال می‌کنند. تنظیم پارامترها به‌صورت مناسب، برای به اشتراک گذاشتن تصاویر بسیار مهم است و حتی زمانی که شما در حال گرفتن یکشی به صورت متحرک یا یک تصویر در محیط کم‌نور هستید، دوربین از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا عکس‌های واضح را با جزئیات شگفت‌انگیز و بدون تاری ثبت کند.

یک گوشی هوشمند قابل‌اعتماد، به شما قدرت می‌دهد!

باتری که هر آنچه شما آنچه انجام میدهید را پشتیبانی می‌کند!

گوشی‌های هوشمند HUAWEI Mate 10 دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر قدرتمند برای پشتیبانی از شما در کارهای روزمره هستند. با استفاده از فناوری SuperCharge Certified Huawei، در این سری گوشی‌های هوشمند می‌توانند ظرف مدت ۳۰ دقیقه شارژ شوند تا از دو روز استفاده سنگین از شما پشتیبانی کنند. باتری HUAWEI Mate 10 همچنین دارای مدیریت هوشمند هوشمندانه است که با این مفهوم می‌توانند هنگام استفاده از تلفن برای فعالیت‌های سنگین مانند بازی‌ها یا فیلم‌ها، دستگاه را برای پشتیبانی از برنامه‌های قدرتمند تنظیم کنند و اگر تلفن شما بیش‌ازحد گرم شد، عملکرد مدیریت هوش مصنوعی به‌طور خودکار آن را خاموش می‌کند.

گوشی هوشمندی که به شما اجازه رشد میدهد!

اخیراً HUAWEI Mate 10 و HUAWEI Mate 10 Pro جایزه iF Design Award را برای طراحی برجسته خود دریافت کردند. HUAWEI Mate 10 سری گوشی‌های هوشمندی است که به‌راحتی به‌دست مصرف‌کنندگان رسید و به لطف نمایشگر FullView شگفت‌انگیز خودش، تجربه بی‌نظیری را با یک صفحه‌نمایش بزرگ اما با حاشیه اطراف کم می‌سازد. گوشی‌های هوشمند HUAWEI Mate 10 Pro دارای گواهی IP67 است که مقاوم در برابر آب و گردوغبار خواهد بود.

یک گوشی هوشمند قابل‌اعتماد، به شما قدرت می‌دهد! یک گوشی هوشمند قابل‌اعتماد، به شما قدرت می‌دهد!

به زبان دیگر، گوشی‌های هوشمند HUAWEI Mate 10 با پردازنده متشکل از واحد هوش مصنوعی در تلفن همراه، دوربین جدید دوگانه و باتری طولانی‌مدت در میان ویژگی‌های دیگر، در CES 2018 جشن گرفتند. رسانه‌ها چهار جایزه را به Huawei دادند.  Android Authority دستگاه HUAWEI Mate 10 Pro را به‌عنوان اسمارت فون برتر سال لقب داد. TechRadar نام HUAWEI Mate 10 Pro را به‌عنوان بهترین گوشی هوشمند در نمایشگاه اعلام کرد و گفت که چیپست Kirin 970 AI در این دستگاه، HUAWEI FullView Display، بزرگ‌ترین دیافراگم f / 1.6 در دنیا و اولین تست شارژ تأیید شده در سطح جهان است پارامترهای بسیار مهمی است که هواوی رعایت کرده است. T3 به HUAWEI WiFi Q2 لقب “عشق” را داد و بیان کرد این گوشی هوشمند برای استفاده در بهترین حالت در منزل طراحی‌شده است. Android Police به HUAWEI Mate 10 Pro عنوان بهترین دستگاه CES 2018 لایق دانست و عواملی چون پردازنده Kirin 970، دوربین Smart Dual Camera New Leica و قدرت باتری طولانی‌مدت را برتر دانسته است. Android Central نام HUAWEI Mate 10 Pro به‌عنوان “۲۰۱۸ CES Top Pick” نام‌گذاری کرد که به دلیل بهبود دوربین دوگانه، گواهی SuperCharge و صفحه‌نمایش ۶ اینچی HUAWEI FullView HDR بسیار مناسب دانست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا