نشست مشترک مخابرات ایران و همراه اول به‌منظور بررسی روندهای منتهی به همگرایی و هم افزایی در FMC

نشست مشترک اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار به‌منظور بررسی روندهای منتهی به همگرایی و هم افزایی در FMC برگزار شد.

موبنا – به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، در این نشست که شنبه پنجم اسفندماه برگزار شد، اعضای هیئت مدیره دو شرکت ضمن تأکید بر لزوم اجرای همگرایی ثابت و سیار، مهم‌ترین مسئله را هم افزایی بخش های فنی، تجاری و خدماتی دو شرکت عنوان کرده و تشکیل کارگروه های عملیاتی در این خصوص را پیشنهاد دادند.
مهندس صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این نشست با اشاره به اینکه همگرایی ثابت و سیار یکی از روندهای تجربه‌شده در شرکت‌های فناوری معتبر جهان می‌باشد، افزود: در این حالت اپراتورها می‌توانند با یک مدل بهینه از ظرفیت های خود جهت ارائه سرویسهای متنوع و مورد نیاز مشتریان با یک درگاه واحد استفاده نمایند.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد : در FMC، توسعه زیرساخت‌ها، توسعه خدمات و محصولات، رشد باز مهندسی فرایندها و مشتری مداری از محورهای اصلی است.
وی همچنین افزود، طراحی یک مدل کسب‌وکار نهایی که موجب افزایش هم‌افزایی و تجمیع مشتریان هر دو حوزه ثابت و سیار باشد، از الزاماتی است که در طراحی‌های مرتبط با سرویس‌های FMC گریزناپذیر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا