ایسوس با ROG Gladius II Origin گیمرها را تجهیز کرد!

ایسوس برند نخست گیمینگ در جهان، ماوس جدید گیمینگ خود را با نام ROG Gladius II Origin معرفی و عرضه کرد.

موبنا – ماوس ROG Gladius II Origin در واقع بروز شده نسل قبلی ROG Gladius II است که اینبار برای راست دست ها بهینه شده تا در ماراتن های طولانی گیمینگ هیچ هدفی را از دست ندهند.
بهترین عملکرد در بازی
ROG Gladius II Origin دارای سنسور پیشرفته Pixart PMW3360 با دقت ۱۲,۰۰۰ dpi تولید شده تا در زمان حرکت ماوس، با بالاترین دقت، تمام مختصات برای سخت افزار در سریعترین حالت ممکن ترجمه شود و گیمر بتواند تمام مهارت خود را در نشانه گیری بکار گیرد. با طراحی ارگونومیک ROG Gladius II Origin برای راست دست ها، با همان راحتی نسل قبل یعنی ROG Gladius II تولید شده است و دکمه انتخاب DPI در قسمت کنار در این مدل حذف شده تا برای برخی منتقدان نسل قبلی راحتی کامل را در حین بازی مهیا گردد.

 

ایسوس با ROG Gladius II Origin گیمرها را تجهیز کرد!

طراحی ویژه و کارامد
ROG Gladius II Origin در قسمت های کناری، با خطوط برگرفته از نقاشی های قوم مایا تزئئن شده و این خطوط علاوه بر ظاهر زیبا و منحصر به فرد، از تعریق دست و لیز خوردن ماوس در بازی های طولانی مدت جلوگیری می کند. این ماوس مانند سایر ماوس های گیمینگ ایسوس از سوییچ های رده بالای Omron استفاده کرده و همچنین ROG Gladius II Origin مانند دیگر ماوس های سری ROG و ROG STRIX از سوکت اختصاصی Push-Fit برای جایگذاری این سویچ های رده بالا و ماندگار استفاده می کند و به کاربر امکان شخصی سازی ارتفاع کلیک و یا تعویض سوییچ را بدون ابزاری خاص می دهد. این ماوس به طور پیشفرض دارای دو سوییچ ژاپنی Omron است که عمر هر یک از آنها به بیش زا ۵۰ میلیون کلیک می رسد. ایسوس همچنین دو سویچ اضافه دیگر نیز در جعبه ROG Gladius II Origin قرار داده است تا عمر این ماوس تقریباً جاودانه شود!
نورپردازی Aura و نرم افزار بی نقص Armoury
ROG Gladius II Origin دارای سه ناحیه نورپردازی است که نورپردازی این ماوس با از فناوری AuraSync ایسوس بهره می برد و می تواند به تنهایی میلیون ها رنگ و چندین جلوه عالی را در هنگام گیمینگ ارائه کند. علاوه بر آن با تجهیزات دیگر سازگار با Aura Sync ایسوس نیز سازگار است و می تواند نورپردازی همگام را در کل سیستم داشته باشد. همچنین با نرم افزار Armoury کاربر به سادگی تمامی تغییرات فنی ماوس را شخصی سازی کرده و عملکرد ماوس را با نیاز خود بهینه سازد.

 

ایسوس با ROG Gladius II Origin گیمرها را تجهیز کرد!

طراحی قابل حمل
ROG Gladius II Origin از طراحی قابل جدا کردن کابل رابط بهره می برد. این قابلیت به گیمر امکان می دهد تا به سادگی ماوس را از کابل رابط آن جدا کرده و درون کیف ROG Pouch که درون جعبه ماوس قرار دارد گذاشته و بدون آسیب رساندن در حمل نقل، همه جا به همراه خود داشته باشید. ایسوس همه نیاز ها را در نظر گرفته و یک کابل اضافه دیگر نیز درون جعبه ماوس ROG Gladius II Origin قرار داده است تا خیالتان از بابت کابل اضافه نیز راحت گردد. این ماوس با توزیع سراسری آن در کشور نیز در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا