معرفی، نقد و بررسی بازی روباه و کلاغ مکار

حتما داستان کلاغ و روباه مکار را در کتاب فارسی دوران دبستان به یاد دارید؟ این بار داستان تغییر کرده و کلاغ های مکار میخواهند پنیر روباه را بدزدند! این ماجرا در قالب یک بازی موبایل توسط هموطنان عزیزمان پیاده سازی شده است.

موبنا – در ادامه با ما همراه باشید تا بازی اندرویدی “روباه و کلاغ مکار” را معرفی، نقد و بررسی کنیم.

روباه و کلاغ مکار

گرافیک و رابط کاربری:

در بازی فوق شاهد یک نمونه حرفه ای از طراحی گرافیکی که شامل کاراکتر ها، محیط و سایر عناصر دیگر میشود، هستیم. انیمیشن های جالب این بازی نیز که به خوبی اجرا میشوند، درکنار موسیقی و افکت های صوتی زیبا لحظات سرگرم کننده ای را برای کاربران به ارمغان خواهند آورد.

خلاقیت در طراحی منوهای این بازی اندرویدی نشان از حسن سلیقه تولید کنندگان آن دارد و از همان ابتدا شما را به انجام آن ترغیب میکند. رعایت اصل تناسب منوها با موضوع بازی، امتیاز خوبی برای “روباه و کلاغ مکار” به حساب می آید.

استفاده از انیمیشن های جذاب، افکت های تصویری خلاقانه، آیکون های زیبا و فونت مناسب در طراحی منوها و همچنین محیط بازی، نقاط قوتی هستند که باید به آنها اشاره کنیم. حتی راهنمای این بازی نیز در نوع خود جالب بوده و به صورت تعاملی در طول روند مراحل مختلف با شما همراه خواهد بود.

جابجایی سریع و راحت بین بخش ها و منوهای مختلف این بازی را نیز باید جزو امتیازات مثبت آن به شمار آوریم که دلیل آن استفاده از دکمه های ناوبری در جای مناسب میباشد.

 

روباه و کلاغ مکار

گیم پلی:

در این بازی اندرویدی، دقت نشانه گیری و سرعت عمل شما تحت آزمایش قرار میگیرد که به تدریج و با طی مراحل ۱۸ گانه، میبایست سریعتر و دقیق تر باشید. داستان بازی از این قرار است که باید کلاغ های مکار را که تکه های پنیر در دهان دارند و از بالای سر روباه پرواز میکنند، توسط دو کمان که در طرف راست و چپ تصویر قرار گرفته، هدف بگیرید.

نحوه تیراندازی به دشمن، همانند بازی معروف “انگری بردز” میباشد (کشیدن و رها کردن) البته در اینجا اهداف متحرک هستند و دقت بیشتری برای نشانه گیری لازم است. فیزیک دقیق “روباه و کلاغ مکار” در این امر به شما کمک میکند و این موضوع یکی از بزرگترین نقاط قوت آن محسوب میشود.

با گذر از هر مرحله و پیدایش دشمنان جدید که قابلیت های بیشتری نیز دارند، کار شما دشوار تر خواهد شد اما اگر سریع باشید میتوانید از امکاناتی که برای مجهز کردن روباه و تیروکمان او ظاهر میگردند، بهره ببرید. تکنیک تجهیز کاراکتر درطول اجرای بازی که در خیلی از بازی های مشابه دیگر نیز دیده ایم، هیجان کاربر را بیشتر میکند و این موضوع را در “روباه و کلاغ مکار” هم میتوان مشاهده کرد.

سیستم امتیاز دهی این بازی اندرویدی را نیز نباید فراموش کنیم. گذر از یک مرحله به مرحله بعد، به تعداد پنیری که به دست می آورید بستگی دارد و بدین ترتیب این ویژگی، شما را به تلاش بیشتر تشویق میکند. حتی پس از اتمام همه مراحل نیز میتوانید بار دیگر سرعت عمل خود را تست کرده، امتیاز و تعداد ستاره هایی که در هر سطح کسب کرده اید، بیشتر کنید.

با وجود تعداد کم مراحل در بازی فوق، روند سختی آنها بطور هوشمندانه ای پیاده شده است و تردید نداشته باشید که شما را درگیر خواهد کرد. امیدواریم سازندگان این بازی، در آینده به تعداد مراحل آن بیفزایند.

روباه و کلاغ مکار

روباه و کلاغ مکار

تولید کننده : شیوا پرداز کرمان

آخرین نسخه بررسی شده : ۱.۰

سیستم عامل : اندروید ۲.۱ به بالا

حجم : ۳۷.۳ مگابایت

 معرفی، نقد و بررسی بازی روباه و کلاغ مکار
 منبع: اپریویو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا