کمک رسانی کارکنان کوهنورد مخابراتی همگام با امدادگران سقوط هواپیما

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: بعد از سقوط هواپیمای تهران یاسوج، تعدادی از کارکنان و بازنشستگان کوهنورد مخابراتی به صورت داوطلبانه در فرایند کمک رسانی شرکت کردند تا آنها نیز سهمی در این مشارکت ملی داشته باشند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، سیدمجید صدری با بیان این مطلب گفت : با سقوط هواپیمای تهران یاسوج داغ دیگری بر دل هموطنان ما نشست، گروه های امدادی مختلف از سراسر ایران دست به کار جستجو و انتقال سرنشینان این پرواز بی فرجام شدند . در این میان تعدادی از کارکنان و بازنشستگان کوهنورد مخابراتی به صورت داوطلبانه در فرایند کمک رسانی شرکت کردند تا آنها نیز سهمی در این مشارکت ملی داشته باشند.
وی حضور همکاران متعصب و همدل مجموعه مخابرات چه از گروه بازنشستگان و چه شاغلین عزیز،کمک به هم نوعان را دغدغه درونی خود دانسته و به حق، نقش مسئولیت اجتماعی خود را به زیبایی ایفا کردند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اظهار امیدواری از این اینکه شاهد چنین حوادث تلخی برای سرزمینمان نباشیم گفت: از صمیم قلب برای همه آنها که نقشی در امدادرسانی هموطنانمان دارند آرزوی سلامتی و توفیق دارم و قدردان و سپاسگزار این حرکت انسان دوستانه هستم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا