این گوشی ضدضربه هوای پیرامون شما را هم اسکن می‌کند! (+عکس)

حسگر این گوشی به گونه‌ای طراحی شده است که هرگونه مسمومیت شیمیایی در محل را تشخیص می‌دهد و هر ۳۰ ثانیه یکبار هوای محیط پیرامون خود را اسکن می‌کند تا در صورت بروز خطر، به کاربر هشدار دهد.

موبنا – شرکت CAT یک گوشی هوشمند نه چندان زیبا، بسیار مقاوم و ضدضربه روانه بازار کرده است که با نام «کَت اس۶۱» شناخته می‌شود و از آن می‌توان به عنوان یکی از قوی‌ترین گوشی‌های جهان یاد کرد.

بدنه این گوشی هوشمند از نوع ویژه آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که با استاندارد نظامی «اسپِک ۸۱۰جی» سازگاری دارد و از آن به عنوان مقاوم‌ترین نوع آلومینیوم ساخته شده در جهان یاد می‌کنند. این گوشی هوشمند استاندارد ضدآب و ضدگرد و غبار IP68 را هم در خود جا داده است و بنابراین اگر تا عمق ۱.۸ متری در آب فرو برود مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود.

این گوشی ضدضربه هوای پیرامون شما را هم اسکن می‌کند! (+عکس)

دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند حسگر حرارتی FLIR را در خود جا داده است و می‌تواند تا دمای ۴۰۰ درجه سلسیوس با کیفیت مطلوب تصویربرداری کند. یکی دیگر از قابلیت‌های نوآورانه که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است VOC نام دارد. این حسگر به گونه‌ای طراحی شده است که هرگونه مسمومیت شیمیایی در محل را تشخیص می‌دهد و هر ۳۰ ثانیه یکبار هوای محیط پیرامون خود را اسکن می‌کند تا در صورت بروز خطر، به کاربر هشدار دهد.

این گوشی ضدضربه هوای پیرامون شما را هم اسکن می‌کند! (+عکس)

در قسمت پشت بدنه این گوشی مقاوم یک حسگر لیزری تعبیه شده است که قادر است تا فاصله ۱۰ متری پیرامون شما را اندازه‌گیری کند.

این گوشی ضدضربه هوای پیرامون شما را هم اسکن می‌کند! (+عکس)

نمایشگر گوشی هوشمند به گونه‌ای ساخته شده است که با دستکش هم می‌توانید با آن کار کنید و با انگشتان خیس یا مربوط از قابلیت‌های نمایشگر لمسی آن بهره ببرید.

این گوشی هوشمند به واسطه قابلیت‌های متفاوتی که در خود جا داده است به قیمت ۱۰۰۰ دلار فروخته می‌شود و از مشخصه‌های عمومی آن می‌توان به تراشه «اسنپدراگون ۶۳۰» با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی به همراه باتری ۴۵۰۰ میلی‌ آمپری اشاه کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا