معرفی نکات کلیدی اپل واچ ۳

اپل واچ، یکی از گجت های محبوب این روزهای بازار تکنولوژی است. جدیدترین نسخه اپل واچ با نام اپل واچ ۳ نیز چندی پیش همراه با آیفون های ۲۰۱۷ معرفی شد.

موبنا؛ امیرحسین ناوی – اپل واچ یک گجت محبوب است که شما را از تمامی اتفاقاتی که بر روی آیفون شما می گذرد مطلع می کند. به عنوان مثال تماس ها، ایمیل ها و تمامی اعلان های رو آیفون را بر روی اپل واچ خواهید دید. محبوبیت اپل واچ از آن جهت است که در جلسات کاری یا در سر کلاس درس، نیازی به بررسی آیفون خود ندارید و اپل واچ شما را از همه چیز مطلع می کند. البته در کنار اینها قابلیت های پیشرفته و بهره مندی از سنسور های سلامتی نیز بسیار کلیدی است. ما تصمیم داریم تا در اینجا شما را با نکات و ویژگی های کلیدی اپل واچ نسل سوم آشنا کنیم.

اپل واچ نسل سوم از لحاظ طراحی و اندازه هیچ تفاوتی با نسل دوم ندارد. اما لازم است به این نکته اشاره کنیم که مجموعه ای از بندهای جذاب و زیبا برای این ساعت در نظر گرفته شده که هر سلیقه ای را پوشش می دهد

پردازنده به کار رفته در نسل سوم اپل واچ، S3 نام دارد. عملکرد این پردازنده دو هسته ای تا ۷۰ درصد سریعتر ادعا شده است. همچنین چیپست جدید W2 بر روی اپل واچ ۳ قادر است سرعت شبکه ارتباطی Wi-Fi و بلوتوث را تا ۸۵ درصد افزایش دهد و ۵۰ درصد بهینه تر عمل کند.

گروه iFixit، نمره تعمیرپذیری اپل واچ نسل ۳ نسخه (LTE)؛ پیشتر نیز نمره آیفون ۸، ۶ از ۱۰ تعیین شده بود. این نشان می دهد که گجت های ۲۰۱۷ اپل نسبت به رقبای خود، تعمیر پذیری آسان تری دارند.

یکی از تغییرات چشمگیر در نسل سوم ساعت اپل، بهبود عمر باتری است که به لطف پردازنده جدید ۵۰ درصد بهره وری بیشتری در مصرف انرژی شاهد خواهیم بود.

یکی از ویژگی های بارزی که اپل در نسل جدید اپل واچ به کار گرفته قابلیت برقراری تماس بدون نیاز به استفاده از تلفن هوشمند است. با قابلیت ارتباط سلولی یا همان سیم کارت الکترونیکی، به کمک اپل واچ ۳ می توان برقراری تماسی با سایر افراد داشت.

در اپل واچ نسل سوم، دکمه چرخان Crown رنگ قرمز به خود گرفته و این موضوع سبب شناسایی راحت تر اپل واچ ۳ از سایرین می شود.

به جهت حساسیت صفحه نمایش و ابزارهای الکترونیکی، بهتر است این دستگاه های حساس با ضمانت رسمی خریداری شوند.
آروند محصولات خود را با دو نوع گارانتی “سبز” و یا ” تکمیلی طلایی” عرضه می کند. تفاوت اصلی ضمانت نامه تکمیلی طلایی با ضمانت نامه سبز آروند در این است که ضمانت تکمیلی طلایی، علاوه بر مشکلات احتمالی دستگاه، تمام حوادث وارده توسط فرد را هم تحت پوشش خود قرار میدهد. در کنار همه اینها، آروند سال هاست که به عنوان یکی از مراکز تعمیراتی محصولات اپل در کشورمان شناخته می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا