آخرین دستاوردهای همراه اول در نمایشگاه انرژی‌های تجدیدپذیر

همراه اول با ارائه آخرین دستاوردهای خدمات سازمانی، در دهمین نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی حضور دارد.

موبنا – به گزارش موبنا، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد، دهمین نمایشگاه بین الملل انرژی های تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی صبح روز چهارشنبه ۲ اسفندماه با حضور همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و اپراتور پیشرو در ارائه خدمات سازمانی نوین و جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنایع مرتبط با انرژی های نو و صرفه جویی انرژی آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه، همراه اول با ارائه و نمایش آخرین دستاوردهای خود در خصوص راهکارهای هوشمندسازی و مدیریت شبکه های انرژی شامل برق، گاز و آب بر بستر nb Iot، مدیریت هوشمند روشنایی شهری، نمایش شهر هوشمند از طریق AR و راهکارهای سازمانی جهت افزایش بهره وری حضور دارد.
دهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی از ۲ تا ۵ اسفندماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شده و همراه اول در سالن ۳۸، غرفه ۱۷۳ آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا