لزوم حفظ حداکثری شأن وکرامت تمامی مشتریان و کارکنان

مهندس صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با حضور درنشست هفتگی شورای مدیران مخابرات منطقه تهران گفت: احترام و کرامت تمامی مشتریان و کارکنان باید حفظ شود و مدیران نباید خود را جدا از کارکنان بدانند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس صدری که امروز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه به همراه هیئت همراه در این نشست حضور یافته بود، با اشاره به دوران فعالیت خود در مخابرات منطقه تهران اظهار داشت: حضور در این جمع ، تداعی کننده خاطرات شیرین قریب به ۱۶ سال خدمت در مجموعه مخابرات استان تهران است و امیدوارم با مساعدت و همیاری شما این خاطره خوشایند بار دیگر استمراریابد.
مهندس صدری با بیان اینکه مخابرات منطقه تهران از گذشته تا کنون در تمامی ابعاد فنی و برخورداری از نیروی انسانی متخصص ، متعهد و ارزشی ،شاخص و سرآمد کشور بوده است تصریح کرد: از شما مدیران و کارکنان مخابرات منطقه تهران که در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش می کنید ، تشکر وقدردانی کرده و انتظار دارم همچون گذشته در رفع نیازهای ارتباطی و مخابراتی مردم با جدیت و پشتکار همیشگی در صحنه کار و تلاش ایفاگر نقش تاثیرگذار خود باشید.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران با تاکید بر نظارت بیشتر بر فعالیت تمامی پیمانکاران به ویژه پیمانکارانی که قرارداد حجمی با مخابرات دارند ، به موضوع نیروی انسانی اشاره کرد و اذعان داشت: نیروی انسانی برای من بسیار حایز اهمیت است. ما همه از یک خانواده هستیم و بیشتر اززمانی که در خانواده خود سپری می کنیم درمحیط کار با کارکنان سرو کار داریم وباید با خرد جمعی درحیطه منابع انسانی به جایگاه شایسته خود برسیم.
وی افزود: در مورد ارائه سرویس به مشتریان وتعامل با اپراتورهای دیگر باید از تمام ظرفیت های موجود به نحو بهینه استفاده کنیم تا هم درمورد ایجاد وافزایش درآمد و هم در گسترش بازار ارتباطات کشور نقش مهمی ایفا کنیم
مهندس صدری با بیان اینکه استفاده از پتانسیل های مخابرات منطقه تهران برای بهره مندی از توان بخش خصوصی و اجرای پروژه های مشارکتی در راستای درآمد زایی است، گفت: استفاده ازتوان بخش خصوصی، تنها راه برای افزایش درآمد است و ما این راه را باز کرده ایم و برای به اشتراک گذاشتن ظرفیت های فنی و زیر ساختی شرکت مخابرات ایران و به ویژه تهران برای شرکت های بخش خصوصی چه در لایه های فیزیکی و چه درسرویس های ارزش افزوده پای آن ایستاده ایم.
مهندس صدری با بیان اینکه امور مشترکین، مراکز مخابراتی خط مقدم برخورد با مشتریان است گفت: چگونگی برخورد با ارباب رجوع مبحث بسیار مهمی است که می بایست با آموزش و همدلی، در راستای رفع موانع و مشکلات حرکت کنیم.
وی بر ضرورت بهداشت مناسب محیط کاری و برخورد مناسب و منطقی کارکنان با مردم در مراکزمخابراتی تاکید کرد و با اعتقاد به اینکه مردم ولی نعمت و تامین کننده درآمد هاهستند افزود: به لحاظ شرعی و قانونی، ما مسئول حفظ ونگهداری اطلاعات و امانت دار مشترکان خود هستیم و هر اقدامی دراستفاده اطلاعات شخصی آنان می بایست با اجازه مشترک و رعایت مجوزها ومقررات قانونی صورت گیرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر لزوم استفاده از تولیدات داخلی در حیطه مخابرات وارتباطات تاکید کرد و گفت:با اعلام فراخوان، تمام شرکت های خصوصی داخلی که تولید کننده کالا وسرویس های سخت افزاری هستند، شناسایی و سرویس های مخابراتی با تولیدات داخلی دراختیار مشتریان قرار می گیرد.
مهندس صدری در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اهمیت آموزش گفت : با آموزش کارآمد و موثر کارکنان و با گذراندن دوره ها وآموزش های تخصصی و کاربردی، شاهد اثربخشی و کارایی بیشتری خواهیم بود.
مهندس صدری با اشاره بر اهمیت نظم و انضباط کاری نیز از تمامی همکاران و کارکنان شرکت مخابرات ایران و مناطق استانی تابعه خواست نسبت به حضور به موقع درساعت اداری و توجه به انجام وظایف محوله، جدیت و پیگیری لازم را داشته باشند .
وی در خصوص اهمیت وجایگاه پیشکسوتان و بازنشستگان نیز گفت: باید آن گونه با این عزیزان رفتار شود که می خواهیم با ما درآینده و درجایگاه یک بازنشسته شرکت مخابرات ایران برخورد شود.
مهندس صدری درپایان سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بر توجه بیشتربه خانواده های معزز شهدای مخابرات و ادامه راه شهدا تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر مشتری مداری به خصوص در مراکز مخابراتی تصریح کرد: کاهش مراجعه مردم به مراکز مخابراتی و ارائه حداکثری سرویس ها به صورت غیر حضوری از مهمترین اولویت ها در بخش مراکز مخابراتی می باشد
گفتنی است در این نشست مهندس عرب هاشمی مدیر مخابرات منطقه تهران نیز در گزارشی ، آخرین اقدام های عملکردی ، هزینه ودرآمدی بخش های مختلف فنی، تجاری ومنابع انسانی را تشریح کرد و افزود: هر آنچه داریم به برکت خون شهدا است و کارکنان مخابرات منطقه تهران همچنان ولایت مدار، با توان تخصصی بالا، پیشرو و سرآمد در اجرای فرایند های ابلاغی شرکت مخابرات ایران هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا