تصفیه کننده هوا در جیب شما! (+فیلم و عکس)

همه کسانی که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند از مضرات آلودگی هوا آگاهند و از آن رنج می‌برند. آلودگی هوا که یکی از مسائل نگران‌کننده این روزهای ماست، از شمال تا جنوب کشور ما را در برگرفته و هرازچندگاهی خبر تعطیلی مدارس و ارگان‌ها را به خاطر این پدیده می‌شنویم.

موبنا؛ علی مهدوی – اما امروز دستگاهی را به شما معرفی می‌کنیم که بتوانید هرجا هوای سالم مثل هوای جنگل را تنفس کنید!

تصفیه کننده جیبی تریپکس (Treepex) ظاهری شبیه به فیلم‌های علمی تخیلی دارد که هوای آلوده را به هوای تازه و پاک تبدیل می‌کند. حال سؤال اینجاست که این دستگاه چگونه کار می‌کند.

تصفیه کننده هوا در جیب شما! (+فیلم و عکس)

همانطور که مشخص است مهمترین بخش دستگاه، کارتریج آن است. با تنفس شما هوا از میان بلوک‌های کارتریج که شامل ماژول‌های مختلف است، عبور کرده و در فرآیندهای فعال و غیرفعال هوا را تصفیه می‌کند.

تصفیه کننده هوا در جیب شما! (+فیلم و عکس)

این دستگاه توانایی جداسازی گازهای آلوده و فلزات سنگین خروجی از اگزوزها و همچنین تبدیل کربن مونوکسید به کربن دی اکسید را دارد. اما این تمام ماجرا نیست. این دستگاه می‌تواند کربن دی اکسید حاصل از بازدم را به اکسیژن خالص تبدیل کند و این عمل به کمک کاتالیزورهای این دستگاه ممکن شده است.

تصفیه کننده هوا در جیب شما! (+فیلم و عکس)

پروسه اکسیژن‌سازی از گازهای خروجی آلوده سال‌هاست در صنعت خودروسازی استفاده می‌شود. اما نوآوری این وسیله در استفاده از مواد سازگار با طبیعت به جای فلزات سنگین و سمّی (به‌خصوص پلاتین و پالادیم) است. مواد استفاده شده در این پروسه همچنین کوچک‌تر، سبک‌تر و مقرون به صرفه‌تر هستند.
فناوری این دستگاه عملاً برگرفته از طبیعت و مانند مکانیسم تولید اکسیژن درختان است و هنگام خرید می‌توانید از بین درختان سرو، کاج و افرا به دلخواه یکی را انتخاب کنید. درنتیجه آن جنگل همیشه در جیب شماست.

تصفیه کننده هوا در جیب شما! (+فیلم و عکس)

بدنه استیل ضد زنگ این وسیله کاملاً ضدآب بوده و در شرایط باران شدید و رطوبت بالای هوا به راحتی کار می‌کند. همچنین همه مواد سازنده آن ۱۰۰ درصد قابل بازیافت است و به طبیعت آسیبی نمی‌رساند.
اپلیکیشن مخصوص این دستگاه (iOS & android) به شما این امکان را می‌دهد که درهرلحظه میزان باتری و وضعیت کارتریج را بررسی کنید. این دستگاه با ۳۰ دقیقه شارژ بی‌سیم ۲۴ ساعت هوای تازه به شما می‌دهد.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. دقیقا عین فیلمهای علمی تخیلی انسان یواش یواش داره به ماشین تبدیل میشه . به تصاویر و چهره اون چندتا زن نگاه کنید با یک وسیله جلوی بینی یاد چی می افتید ؛
    نمیگم این دستگاه چیز بدیه اتفاقا برای سلامتی ساکنین شهر شاید لازم هم باشه ؛ حرف من اینه که گره ای را که با دست میشه باز کرد چرا بادندان باز کنیم . تنها راه نجات انسان دست برداشتن از حرص و طمع می باشد ؛ تا کجا و با چه شدت انسان میخواد برای پول بیشتر و زندگی مجللتر به صنعتی کردن زندگی ادامه بده ، بیایید برگردیم به اصل خود و زندگی کم خرج و ساده و طبیعی را انتخاب کنیم با پول کمتر و با تجمل کمتر اما سالمتر و شادتر …..؛(” تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل “)

دکمه بازگشت به بالا