از پشت پرده موسس ام.تی.ان تا بازگشت کدهای USSD

از زمانی که کمپانی چند ملیتی ام.تی.ان وارد ایران شد، خیلی‌ها درباره موسس آن و اینکه این شرکت چند ملیتی به کجا وابسته است، تحقیق کردند، اما متاسفانه اطلاعات چندانی از تاریخچه این شرکت وجود نداشت؛ با این وجود خبرنگار مجله تلفن‌همراه در شماره اسفند ماه ضمن معرفی کامل سوابق موسس کمپانی چند ملیتی ام.تی.ان، درباره اهداف پشت پرده مرد شماره یک این اپراتور در ایران نیز گفته است.

موبنا – پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید کمی بیشتر درباره اتفاقات پشت پرده ام‌.تی.ان در ایران بدانید، خواندن گزارش اختصاصی این شماره از مجله تلفن‌همراه را از دست ندهید.
همه می‌دانیم با فیلتر شدن اخیر تلگرام، چه مشکلاتی در بخش‌های مختلف کشور بوجود آمد، حتی سخن از خسارت میلیاردی به حوزه فناوری کشور زده شد، با این وجود دغدغه‌هایی برای ادامه فعالیت این پیام‌رسان محبوب در کشورمان وجود دارد که باعث شده تا مسئولان هنوز هم گزینه فیلتر تلگرام را بر روی میز داشته باشند. در این شماره از مجله تلفن‌همراه، درباره دلایل احتمالی فیلتر تلگرام و گزینه‌های روی میز مسئولان را در گفت‌و‌گو با صاحبنظران بررسی کرده‌ایم.
در بخش بانکداری الکترونیک هم بخش‌های متنوعی به مجله‌ تلفن‌همراه اضافه شده است. در گزارش ویژه این شماره می‌توانید درباره دلایل قطع کدهای دستوری USSD و کاربرد آن‌ها و در نهایت دلایل بازگشت این کدهای دوست‌داشتنی را بخوانید.
** در بخش بررسی‌های موبایلی هم جدیدترین گوشی‌های موبایل بازار را بررسی کرده‌ایم که مخاطب می‌تواند با مطالعه هر بخش، راحت‌تر برای خرید گوشی هوشمند تصمیم بگیرد.
مثل همیشه بخش حوادث مجله نیز حاوی جدیدترین پرونده‌های خواندنی این حوزه است. و…
ماهنامه تلفن‌همراه را می‌توانید از دکه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور تهیه نمایید. همچنین درصورتی‌که تمایل دارید مشترک دیجیتال مجله تلفن‌‌همراه شوید عدد ۵۰۰ را به شماره ۳۰۷۰۷۵۷ ارسال نمایید.

از پشت پرده موسس ام.تی.ان تا بازگشت کدهای USSD

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا