طراحی داخلی را به این برنامه‌ها بسپارید! (+لینک دانلود)

برنامه های موبایلی همچون بستری برای ایده پردازی و عملی کردن آنها به شمار می روند و از افراد آماتور گرفته تا حرفه ای، همگی قادر به بهره برداری از این دسته اپ ها هستند.

موبنا – همانطور که می دانید اجرای تکنیک های طراحی داخلی با استفاده از اپ هایی که به این منظور ساخته شده اند، بسیار آسان تر از گذشته خواهد بود. برنامه های موبایلی همچون بستری برای ایده پردازی و عملی کردن آنها به شمار می روند و از افراد آماتور گرفته تا حرفه ای، همگی قادر به بهره برداری از این دسته اپ ها هستند. در ادامه نگاهی به چند مورد از بهترین برنامه های طراحی داخلی مخصوص سیستم عامل اندروید و آی او اس خواهیم داشت.


طراحی داخلی را به این برنامه‌ها بسپارید! (+لینک دانلود)
این برنامه می تواند تمام رنگ های تصویر مورد نظر شما را آنالیز کرده و هماهنگ ترین سایه با فضای داخلی خانه شما را پیشنهاد دهد. بیش از ۱،۵۰۰ ترکیب رنگی در ColorSnap وجود دارد و می توانید هرکدام از آنها را با اتاق خود تطبیق دهید. این اپ برای سیستم عامل اندروید و آی او اس رایگان است.


این برنامه موقعیت خانه و مساحت فضای داخلی را بررسی کرده و بر اساس قیمت تیم های طراحی مختلفی را پیشنهاد می دهد. لازم به ذکر است که بیشتر برای کاربران آمریکایی کاربرد خواهد داشت. اما علاوه بر این گزینه، بخشی دیگری نیز دارد که به ارائه توصیه های مفید از جانب افراد حرفه ای در این عرصه می پردازد و از این نظر اطلاعات کارآمدی را در اختیار کاربر خود قرار خواهد داد. این اپ برای سیستم عامل آی او اس رایگان است.


این برنامه نیز امکان طراحی سه بعدی فضای مورد نظر شما را فراهم کرده و در نتیجه قادر به انتخاب بهترین حالت خواهید بود. اپ نام برده برای اندروید و آی او اس به صورت رایگان قابل دانلود است.


مورد بعدی نیز همانند برنامه های قبل، امکان شبیه سازی فضای خانه شما با دکوراسیون های متنوع را خواهد داشت. تنها کافیست یک عکس ساده از فضای مورد نظر خود بگیرید. این اپ برای اندروید و آی او اس به صورت رایگان در دسترس است.


Houzz را مادر تمام برنامه های طراحی داخلی می نامند. دیتای برنامه شامل بیش از ۵ میلیون نمونه مختلف بوده و طیف وسیعی از طرح های متنوع را در اختیار کاربر قرار می دهد. این اپ نیز برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس رایگان است.


به کمک این اپ حتی می توانید لوازم خانه مانند مبلمان، کاغذ دیواری و هر وسیله دیگری که بخواهید را با فضای خانه خود تطبیق دهید. در آلبوم برنامه بیش از ۲۵ میلیون محصول متفاوت وجود دارد. بدین ترتیب نه تنها مدل مورد نظر شما یافت می شود، بلکه نسخه های مشابه دیگر نیز در اختیار کاربر قرار می گیرد. می توانید این اپ را برای سیستم عامل اندروید و یا آی او اس به صورت رایگان دانلود کنید. امکان استفاده از وب سایت برنامه نیز وجود خواهد داشت.


MagicPlan نیز با استفاده از تصویر فضای خانه شما کار طراحی داخلی را انجام می دهد. در این برنامه اندازه گیری ابعاد فضای مورد نظر امکان پذیر خواهد بود. باتوجه به داده های به دست آمده با راحتی بیشتری می توان خرید لوازم لازم را انجام داد. این اپ برای اندروید و آی او اس رایگان است.


MyPantone ابزاری حرفه ای برای انتخاب بهترین ترکیب رنگی ممکن است. به کمک این اپ قادر به اجرای ایده های طراحی داخلی رنگارنگ خواهید بود. امکان انتخاب طیف رنگی از تصاویر مورد نظر شما نیز وجود دارد. برنامه برای اندروید و آی او اس با هزینه ۹.۹۹ دلار قابل دانلود است.


این برنامه یک دستیار شخصی دیجیتال محسوب می شود که شما را در نظم دهی به خانه خود و همچنین انتخاب بهترین طراحی داخلی یاری می دهد. کار با این مجموعه بسیار آسان بوده و برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس رایگان است.


آخرین اپ در امر طراحی داخلی کاربرد بالایی دارد، تغییر فضا به سلیقه کاربر و انتخاب وسایل خانه از دیگر امکانات این برنامه به شمار می رود. اپ مذکور با هزینه ۹.۹۹ دلار برای اندروید و آی او اس قابل دانلود است.


 منبع: پول نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا