در فوتبال پلاس نتیجه مسابقات را پیش بینی کنید و جایزه بگیرید

اگر جزو کسانی هستید که اخبار دنیای فوتبال و مسابقات مهم این رشته ورزش را دنبال میکنید، به یک منبع خبری خوب برای این کار نیاز دارید.

موبنا -با استفاده از برنامه فوتبال پلاس، میتوانید عملکرد تیم محبوب خود را دنبال نموده و با پیش بینی نتایج فوتبال در لیگ های معتبر، جایزه بگیرید. در نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی با ما همراه باشید.

اپلیکیشن های فوتبالی

شروع اپلیکیشن فوق با یک معرفی ۴ صفحه ای همراه است که در صفحه آخر آن باید لیگ فوتبال و تیم مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. شما میتوانید بعد از ورود به فوتبال پلاس و از قسمت تنظیمات در منوی کناری آن، تیم محبوبتان را تغییر دهید. با این کار، نتیجه آخرین مسابقه تیم و زمان مسابقه بعدی آن در بالای صفحه اصلی به نمایش درمی آید.

در مرحله دوم، نوبت به ثبت نام در این برنامه اندرویدی میرسد که با وارد کردن نام کاربری، شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل و رمز عبور دلخواه انجام میشود. اکنون میتوانید وارد برنامه شده و از امکانات مفید آن استفاده کنید.

 

نکته : در برنامه فوق، قابلیت ویرایش اطلاعات کاربری پیش بینی نشده و فقط امکان افزودن تصویر پروفایل از منوی کناری وجود دارد.

به کمک فوتبال پلاس، بیشتر از قبل با دنیای این رشته ورزشی جذاب همراه خواهید شد.

 

باشگاه های فوتبال را بیشتر بشناسید

اولین گزینه در منوی اصلی فوتبال پلاس، مربوط به اطلاعات باشگاه ها میشود. با ورود به این بخش، آرم لیگ های معتبر فوتبال مثل لالیگا، بوندس لیگا، لیگ برتر انگلیس، سری آ ایتالیا و لیگ خلیج فارس را خواهید دید. در کنار هر آرم یک دکمه اطلاعات به چشم میخورد که با لمس آن، میتوانید نام، تعداد تیم ها و سال تاسیس همان لیگ را مشاهده کنید.

با ورود به لیگ موردنظر، لیست تیم های حاضر در آن به نمایش درمی آید که برای کسب اطلاعات زیر باید بر روی تیم دلخواه اشاره نمایید:

  • سال تاسیس و نام استادیوم ورزشی
  • مدیر عامل و سرمربی
  • لقب تیم و شهر آن
  • فهرست و تعداد قهرمانی ها

 

نکته : شما میتوانید تیم های موردنظرتان را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید.

 

اخبار دنیای فوتبال

 

اطلاع از نتایج و زمان مسابقات فوتبال

زمانبندی یکی از بخش های مفید فوتبال پلاس میباشد که برای آگاهی از آخرین نتایج فوتبال و زمان مسابقات در همه لیگ های معتبر، میتوانید از آن بهره ببرید. کافی است لیگ موردنظر و هفته دلخواه از رقابت های آن را انتخاب نمایید تا لیست نتایج یا زمان مسابقات به نمایش درآید. بد نیست بدانید که لیگ قهرمانان اروپا نیز در میان لیگ های این بخش وجود دارد.

 

نکته : با اشاره بر روی هر مورد، فهرست تمام نتایج هر دو تیم و زمان مسابقه بعدی آنها قابل مشاهده میشود.

 

جدول لیگ های معتبر فوتبال

یکی از مهمترین اطلاعاتی که فوتبال دوستان همواره به دنبال آن هستند، جدول لیگ های معتبر فوتبال میباشد. این موضوع در فوتبال پلاس پیش بینی شده و شما میتوانید با ورود به بخش جداول، از رده بندی تیم ها در لالیگا، لیگ برتر انگلیس، سری آ ایتالیا، بوندس لیگا، لوشامپیونا فرانسه و رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باخبر شوید.

 

نکته : با هر بار ورود به این بخش و برای دیدن هر جدول، باید منتظر دریافت اطلاعات بمانید اما در دفعات بعدی نیازی به این کار نیست.

 

آگاهی از آخرین نتایج فوتبال

 

مسابقات مهم فوتبال را از دست ندهید

آیا تا به حال اتفاق افتاده که از زمان پخش مسابقات فوتبال در تلویزیون بی اطلاع مانده باشید؟ به کمک فوتبال پلاس، دیگر هیچگاه این اتفاق رخ نمیدهد. در این اپلیکیشن قسمتی به نام جدول پخش وجود دارد که در آن زمان پخش مستقیم رقابت های مهم فوتبال از شبکه ۳ سیما و شبکه ورزش، نشان داده میشود.

 

نکته : در این قسمت، فقط زمان پخش فوتبال در روز فعلی و روز آینده به نمایش درمی آید.

 

از نتایج زنده آگاه شوید

خیلی از مواقع پیش می آید که قادر به تماشای مسابقه فوتبال مورد علاقه خود نبوده اید و در عین حال، نتیجه برایتان بسیار مهم بوده است. در فوتبال پلاس بخشی به نام نتایج زنده پیش بینی شده که آخرین نتایج و زمان مسابقات فوتبال در روز فعلی، دیروز و روز آینده را به اطلاع شما میرساند. با اشاره بر روی هر مورد میتوانید از زمان دقیق مسابقه بعدی و لیست نتایج هر دو تیم نیز آگاه شوید.

 

نکته : برای دسترسی به نتایج زنده میتوانید از طریق بخش پیش بینی نیز اقدام نمایید.

 

جدیدترین اخبار دنیای فوتبال

 

پیش بینی کنید و جایزه بگیرید

اگر فکر میکنید که در پیش بینی نتایج فوتبال مهارت دارید، در فوتبال پلاس این امکان به وجود آمده تا مهارت خود را به اثبات برسانید. با لمس گزینه پیش بینی در منوی اصلی برنامه که آخرین فرصت برای حدس نتایج مسابقات فوتبال در فصل جدید نیز کنار آن نشان داده شده، فهرستی از مسابقه های پیش رو در دو روز آینده به نمایش درمی آید. حالا کافی است بعد از قبول شرایط و عضویت، بر روی مسابقه دلخواه اشاره کنید تا در صفحه جدید، اطلاعات زیر را به دست آورید:

  • تعداد کل پیش بینی ها برای این مسابقه
  • امتیاز حدس نتیجه
  • لیست رقابت های اخیر دو تیم و نتایج آنها
  • درصد پیش بینی های دیگران بر اساس برد هر یک از دو تیم یا تساوی

برای ثبت پیش بینی خود باید دکمه + شناور در پایین صفحه را لمس و تعداد گل زده توسط هر کدام از تیم ها را مشخص نمایید. در این قسمت از برنامه علاوه بر پیش بینی، بخش های دیگری نیز به چشم میخورند که عبارتند از نظرسنجی، جدول رتبه بندی کاربران و پروفایل. همچنین برای اینکه بتوانید تحلیل بهتری داشته باشید، امکان دسترسی به جدول لیگ ها و نتایج زنده از همین صفحه وجود دارد.

 

نکته : در صفحه پروفایل تعداد پیش بینی های درست شما از نتیجه کلی مسابقه و تعداد گل های زده به همراه حدس های اشتباه نشان داده میشوند.

 

سایر بخش های برنامه

علاوه بر مواردی که تا اینجا نام بردیم، بخش های مفید دیگری نیز در فوتبال پلاس هستند مثل:

رده بندی : در این صفحه رده بندی ۱۰ تیم باشگاهی برتر دنیا به همراه رتبه بهترین تیم های لیگ خلیج فارس نشان داده میشود.

اخبار : برای اطلاع از جدیدترین اخبار دنیای فوتبال در داخل کشور یا خارج، میتوانید از این قسمت استفاده کنید. با اشاره بر روی هر خبر، مشروح آن در وبسایت خبری مهر قابل مشاهده میباشد.

پیام ها : آخرین اخبار مربوط به نتایج مسابقات فوتبال و تیم مورد علاقه خود را میتوانید در این بخش (دکمه شناور پایین صفحه اصلی) ببینید.

 

نکته : برای دسترسی به تیم های مورد علاقه باید به منوی کناری این اپلیکیشن بروید.

 

حدس نتیجه مسابقات فوتبال

 

آنچه درباره رابط کاربری برنامه باید بدانید

باید گفت که قالب گرافیکی فوتبال پلاس با دقت نظر و حسن سلیقه کافی طراحی شده و از یکپارچگی خوبی بهره میبرد. رنگبندی زنده و هماهنگ در کنار آیکن های یکدست و زیبا از نقاط قوت اپلیکیشن فوق به شمار می آیند. علاوه بر این، شما میتوانید بدون پیچیدگی در بین بخش های مختلف برنامه جابجا شوید و از امکانات آن استفاده نمایید.

 

نکته : برای تغییر قالب گرافیکی از رنگ روشن به تیره و همچنین غیرفعال کردن انیمیشن ها، باید به منوی کناری و قسمت تنظیمات بروید.

 

فوتبال پلاس با امکانات مفیدی که دارد، گزینه خوبی برای شما علاقه مندان به فوتبال میباشد تا از آخرین اتفاقات این رشته ورزشی آگاه شوید. پیشنهاد میدهیم این اپلیکیشن اندرویدی را به صرت رایگان از کافه بازار دریافت کنید.

 

نکته : استفاده رایگان از این برنامه فقط برای ۴ روز امکان پذیر است. بعد از آن میتوانید با صرف هزینه بسیار اندک، در آن اشتراک ماهیانه بگیرید.

 

حدس نتیجه مسابقات فوتبال

 

قابلیت ها و نقاط قوت برنامه

  • ارائه اطلاعات مفید در حوزه فوتبال
  • محتوای غنی و قابل اعتماد
  • عملکرد صحیح و بدون خطا در همه بخش ها
  • امکانات جانبی مفید
  • رابط کاربری روان و زیبا
نقاط ضعف برنامه

  • کمبود برخی از امکانات

 

فوتبال پلاس

تولید کننده : امیر مسعود صرافیان

آخرین نسخه بررسی شده : ۴.۱۸.۲۱۱-cafeBazaar

سیستم عامل : اندروید ۴.۲ و بالاتر

حجم : ۹.۵ مگابایت

 در فوتبال پلاس نتیجه مسابقات را پیش بینی کنید و جایزه بگیرید
 منبع: اپریویو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا