اینستاگرام مچ گیری می کند

از این پس اگر در حین استفاده از اینستاگرام از استوری های ارسالی کاربران با استفاده از گوشی خود اسکرین شات تهیه کنید، این برنامه موضوع را به اطلاع کاربر مذکور می رساند.

موبنا – استوری های اینستاگرام به کاربران امکان می دهند تا برخی مطالب را تنها برای مدت ۲۴ ساعت با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. اما برخی افراد از استوری های دیگران اسکرین شات تهیه کرده و این فایل ها را ذخیره می کنند.

قابلیت یادشده در زمان بررسی تحولات مربوط به هر استوری توسط مالک حساب کاربری فعال می شود و کاربر می تواند با مشاهده گزینه کوچکی که به شکل درخشش نور خورشید نمایش داده می شود شناسه های کاربری که از استوری عکس یا حتی فیلم تهیه کرده اند، شناسایی کند.

به نظر می رسد افزوده شدن این قابلیت تازه می تواند به هر کاربر اینستاگرام کمک کند تا بهتر حریم شخصی خود را حفظ کند. اینستاگرام در حال افزودن قابلیت دیگری نیز هست که به کاربران امکان می دهد ارسال استوری اختصاصی خود توسط دیگران را بدون کسب اجازه از خود گزارش دهند و بدین شیوه حقوق مالکیت معنوی خود را حفظ کنند. البته هنوز مشخص نیست این قابلیت چه زمانی به اینستاگرام اضافه می شود.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا