کیوسک بانکی هوشند (STM) محصول جدید ایران ارقام

کیوسک بانکی هوشمند یکی از مهمترین ابزارها در طرح تحول و بازآفرینی شعب بانک ها و آماده سازی بانک ها برای ورود به عصر بانکداری دیجیتال است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت ایران ارقام، کیوسک بانکی هوشمند در زمره نسل جدیدی از دستگاه های سلف سرویس بانکی به شمار می آید که بر مبنای نیاز مشتری و زیرساخت های هر بانک، می توان امکان ارائه خدمات متنوع بانکداری دیجیتال را روی آن پیاده سازی کرد. کیوسک بانکی هوشمند (STM) به دلیل انعطاف پذیری و پیکره بندی خاص و قابلیت ارتقای نرم افزاری، طیف گسترده ای از نیازهای مشتریان را برآورده می کند.
بر اساس این گزارش کیوسک بانکی هوشمند یکی از مهمترین ابزارها در طرح تحول و بازآفرینی شعب بانک ها و آماده سازی بانک ها برای ورود به عصر بانکداری دیجیتال است. از مهم ترین عملکرد اصلی کیوسک بانکی هوشمند می توان به صدورکارت بانکی و کارت هدیه به صورت ۲۴*۷افتتاح حساب بانکی ، بستن حساب بانکی ، ارائه خدمات بانکی غیرنقدی (انتقال وجه داخلی و شتابی، خدمات کارت، خدمات بدون کارت و صورتحساب…)، ارائه خدمات پرداخت (پرداخت قبض، خرید شارژ، شارژ کارت و…) و پرداخت و بازپرداخت تسهیلات با کارت‌های داخلی و شتابی برای تسهیلات (داخلی) اشاره کرد.
بر اساس نظر کارشناسان حوزه فن آوری کیوسک بانکی هوشمند نسبت به دیگر محصولات این حوزه مزایایی مانند تحقق همه انتظارات از خدمات غیرنقدی خودپرداز، افتتاح و بستن حساب بانکی به صورت ۲۴*۷ و سرعت مناسب در ارائه خدمات به مشتری دارد که آن را از دیگر دستگاه های از این دست متمایز می سازد.

دکمه بازگشت به بالا