بازی مارپله، یک سرگرمی هیجان انگیز با فراز و نشیب های فراوان

همه ما در زندگی با اتفاقات متعددی روبرو هستیم و اگر خوب تاس بریزیم، از طوفان این اتفاقات عبور کرده و به قله آرزوهایمان میرسیم! بازی مارپله که درواقع یکی از سرگرمی های قدیمی و خاطره انگیز به نام مار و پله میباشد، داستان فراز و نشیب های زندگی را خیلی خوب به تصویر میکشد. ما را در نقد و بررسی این بازی اندرویدی همراهی کنید.

موبنا – اگر قبل از این، سرگرمی مار و پله را انجام داده باشید بطور یقین با قوانین آن آشنا هستید. گیم پلی بازی فوق نیز به همین صورت است و شما باید با تاس انداختن، مهره خود را بر روی صفحه ای پر از نردبان و مارهای خطرناک، حرکت دهید. در مارپله، حرکت مهره بطور خودکار انجام میشود و فقط کافی است که تاس را لمس کنید.

 

نکته : بعضی از قوانین مار و پله در این بازی اندرویدی متفاوت هستند. مثل آوردن عدد ۶ که جایزه ندارد یا اگر یکی از مهره ها به خانه مهره دیگر برسد، نمیتواند او را از دور رقابت خارج کند. البته این قوانین همیشه به صورت توافقی اجرا گردیده و جایی نوشته نشده اند!

برای لذت بردن از جمع دوستان یا اوقات فراغت خود، بازی مارپله را انجام دهید.

بازی های دونفره

 

یک سرگرمی خوب در خلوت شما یا با جمع دوستان

شما میتوانید مارپله را به صورت یکنفره و با هوش مصنوعی انجام دهید یا با رقابت از ۲ تا ۴ نفر در جمع دوستان، از انجام آن لذت ببرید. روش بازی در حالت تکی یا چند نفره، چندان متفاوت نیست. البته موقع بازی ۳ یا ۴ نفره، باید همه مهره ها (غیر از مهره آخر) به خانه پایانی برسند و رتبه آنها مشخص شود.

محیط اصلی بازی فوق از یک صفحه با ۱۰۰ خانه مربعی شکل تشکیل شده که بر روی آن تعداد زیادی نردبان و مارهای خطرناک به چشم میخورند. اگر به خانه ای که نردبان در آنها قرار گرفته برسید، به بالا صعود میکنید و با رسیدن به خانه هایی که سر مار در آن قرار دارد، به پایین سقوط خواهید کرد. حالا میتوانید ارتباط این گیم پلی ساده و در عین حال جذاب را با فراز و نشیب های زندگی مقایسه نمایید!

 

نکته : همانطور که گفتیم، در این بازی فقط کافی است بر روی تاس اشاره کنید. با نمایش عدد روی تاس، حرکت مهره به صورت خودکار انجام میشود.

 

بازی های تخته ای

 

درباره گرافیک و صدای بازی بیشتر بدانید

از طراحی جذاب و قابل قبول منوهای مارپله که بگذریم، محیط اصلی این بازی نیز کاربرپسند به نظر میرسد اما انتظار میرفت که خلاقیت های بیشتری در آن ببینیم. برای مثال بهتر بود که صفحه های بازی مختلف با رنگبندی های متفاوت وجود داشته باشد. حتی مهره ها هم میتوانستند به شکل کاراکترهای متنوع طراحی شوند. این در حالی است که اثری از انیمیشن ها یا جلوه های تصویری جذاب هم نمیبینیم و موزیک و افکت های صوتی نیز معمولی هستند. رفع این کمبودها، بدون تردید باعث استقبال هرچه بیشتر کاربران از بازی فوق خواهد شد.

 

باید گفت که علاقه مندان به بازی های خاطره انگیز میتوانند از انجام بازی مارپله در اوقات فراغت خود لذت ببرند. این بازی اندرویدی به صورت کاملا رایگان از کافه بازار قابل دریافت است.

بازی تفننی برای اندروید

قابلیت ها و نقاط قوت بازی

  • گیم پلی ساده و در عین حال سرگرم کننده
  • اجرای روان بر روی اکثر گوشی ها
  • گرافیک زیبا
  • امکان بازی تا ۴ نفر
نقاط ضعف بازی

  • سادگی بیش از حد در گیم پلی

 

مارپله (مار و پله)

تولید کننده : developerss

آخرین نسخه بررسی شده : ۱.۰

سیستم عامل : اندروید ۲.۳ و بالاتر

حجم : ۱۴ مگابایت

 بازی مارپله، یک سرگرمی هیجان انگیز با فراز و نشیب های فراوان
 منبع: اپریویو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا