آغاز چهل‌سالگی انقلاب مبارک

انقلاب اسلامی ایران که به انتهای دهه چهارم عمر خود رسیده است، در حقیقت به بلوغ و کمال خود دست‌یافته و از این به بعد هرآن چه که در این مسیر پیش روی ماست، فصل برداشت از ثمره چهار دهه تلاش برای ثبات و پایداری آن است.

موبنا – از فردا، چهلمین سال انقلاب آغاز می‌شود و بی‌شک باید راهی را که تا به اکنون در پیش‌گرفته‌ایم، با دقت و همت و پشتکار مضاعف ادامه دهیم.

پایه گذاری این انقلاب به زعامت خمینی کبیر(ره) بنیانی را بنا نهاد که ریشه های استوارش، پایداری آن را ضمانت کرد و پس از ایشان مقام معظم رهبری این مسئولیت خطیر را به بهترین شکل عهده دار شدند و به فرموده ایشان دهه فجر، تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست و بیست و دوی‌ بهمن متعلق به ملّت ایران، امام بزرگوار ، شهدا و متعلّق به آن روح و معنای‌ حقیقی‌ انقلاب اسلامی‌ است.

با مروری بر برنامه‌ها، اقدامات و سازندگی‌های این چهار دهه در هر گوشه‌ای از کشور عزیزمان، به دستاوردهای بی‌شمار در هر زمینه می‌رسیم که غیر از توان اندیشه و غیرت مردان و زنان ایرانی، چیز دیگری این خاک را این‌گونه پابرجا نساخت. وقت آن است که با بهره‌گیری از تجربیات تلخ و شیرین این سال‌ها، در عین آنکه امانت‌دار اصول بنیادی این حماسه ملی هستیم، کمبودها را با چشمی بازتر درک کنیم و در رفعش بکوشیم و پله‌های افتخارات را با گام‌های استوارتر بپیماییم.

مدیران امروز از نسل انقلاب‌اند و امید است که با سرمشق گیری از انقلاب و آنان که دغدغه سربلندی و عزت این خاک را داشتند، مسیر خود را با دیدی روشن‌تر بپیمایند. چیزی که این انقلاب، امروز بعد از پشت سر گذاشتن شور و هیجانِ هر تحول تازه بیش‌ازپیش به آن نیاز دارد، هوشمندی، عقلانیت و قانونمندی روزافزون است که خوشبختانه در نسل امروز هویداست.

شرکت مخابرات ایران نیز در این چهار دهه کارنامه‌ای درخشان در حوزه ارتباطات از خود به جای گذاشته است و شایسته است به پاس تلاش هزاران نفر از کارکنان دیروز و امروز این مجموعه از تک تک شما همراهان قدردانی کنم و یادآور شوم که این ره توشه پربار بدون اراده و همت بلندتان دست یافتنی نبود.

طلوع چهلمین سال این رویداد بزرگ تاریخی را به همگان و به‌ویژه شما همکاران عزیز در مجموعه شرکت مخابرات ایران تبریک می‌گویم و بازهم بر خود واجب می‌دانم که درود و سلام دهم به یکایک مردان و زنانی که برای استواری این خاک همیشه سرافراز، جاودانگی را معنا و ما را تا ابد منت دار خود کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا