ترکیب دیدنی موستانگ کلاسیک با پیشرانه‌ی شورولت کوروت

فورد موستانگ مدل ۱۹۶۷ با پیشرانه‌ی شورولت کوروت C5 و کیت بدنه‌ی عریض دست‌ساز، حاصل کار یک طرفدار کانادایی خودروهای آمریکایی است.

موبنا – تصاویری که مشاهده می‌کنید، نمایانگر اوج خلاقیت یا شاید دیوانگی یکی از علاقه‌مندان خودروی‌های عضلانی آمریکا و کیت‌های بدنه‌ی عریض است. فرض کنید یک مدل زیبا و ارزشمند از موستانگ ۱۹۶۷ خریداری شده و سپس قسمت‌های مختلف بدنه آن برش خورده است. این شرایط، نمونه‌ی بارز یک کابوس برای طرفداران سرسخت موستانگ خواهد بود.

با این‌حال کایل اسکیف کانادایی، با الهام از پلیموث کودا مدل ۱۹۷۱ با پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر V شکل دوج وایپر که در اختیار پدرش قرار دارد؛ محصولی مختص به خود ساخته است. داستان این موستانگ عریض چندان پیچیده نیست؛ کایل یک دستگاه موستانگ مدل ۱۹۶۷ را که در شرایط بسیار نامناسب بوده است، خریداری می‌کند و سپس به برش قسمت‌های مختلف بدنه مشغول می‌شود. پنل‌های کف خودرو، تمام نمای جلو و تقریباً تمام اجزای بین این دو قسمت تعویض شده‌اند. کایل در اقدام بعدی، قطعات باقی‌مانده از شورولت کوروت C5 مدل ۱۹۹۹ را به موستانگ اضافه می‌کند.

ترکیب دیدنی موستانگ کلاسیک با پیشرانه‌ی شورولت کوروت

ترمزها، جعبه‌دنده، سیستم تعلیق و بسیاری از قطعات دیگر این موستانگ، از یک شورولت کوروت ۶ هزار دلاری برداشته شده است. پایان بخش این پروژه‌ی عجیب، پیشرانه‌ی LS1 است که احتمالاً حدود ۴۲۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. البته کایل به‌ دنبال اضافه کردن توبوشارژر است تا به قدرت‌های بالاتر از ۵۰۰ اسب بخار برسد. پنل‌های بدنه‌ی عریض و سفارشی، ارتفاع بسیار پایین و کابین بدون تجهیزات، بیش از هر چیزی ما را به یاد موستانگ هونیکورن کن بلاک (Ken Block) معروف می‌اندازد. البته موستانگ کایل بیشتر به یک خودروی هات‌راد (Hotrod) آمریکایی شباهت دارد تا موستانگ توئین توربوشارژ و چهار چرخ محرک جیمکانا.

نظر دادن در مورد این موستانگ واقعاً مشکل است؛ پس به دعوت از شما برای دیدن تصاویر و تیزر ویدئویی موستانگ خاص کایل اسکیف، بسنده می‌کنیم.

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا