بهترین روش برای بستن چمدان سفر

مدت زمان کمی تا شروع سفرتان باقی مانده است ولی شما هنوز مهیای رفتن به مسافرت نیستید. وسایلتان به هم ریخته و هر کدام در گوشه ای از خانه افتاده است.

دنبال راه چاره هستید و می خواهید هر چه سریع تر اقدام به جمع آوری وسایل مورد نیازتان نمایید. بهتر است در ابتدا چند لحظه آرامش خود را حفظ کرده و خونسرد باشید و سپس نکته های کاربردی و کلیدی زیر را مطالعه نمایید. آن زمان است که سفری لذت بخش و به دور از هر گونه آشفتگی و اضطراب را آغاز خواهید نمود.

بهترین روش برای بستن چمدان سفر

البته قبل از شروع همه این کارها و آغاز سفر، باید به فکر تهیه بلیط هواپیما باشید. شما می توانید انواع بلیط های چارتر و سیستمی را از سایت های معتبر فروش آنلاین بلیط هواپیما مانند سیمرغ ۲۴ تهیه نمایید. گاهی هم قصد شما آن است که به وسیله تور به مسافرت بروید؛ زیرا با خرید تورهای مسافرتی کلیه امکانات و خدمات برای شما مهیاست. برای خرید انواع تورهای داخلی مانند تور مشهد، تور کیش و… و یا تورهای خارجی مانند تور استانبول، تور دبی، تور گرجستان، تور مالزی، تور ارمنستان و بسیاری از تورهای خارجی دیگر می توانید به آژانس تکتازان پرواز عرش مراجعه نمایید. بعد از آن که اقدام به خرید بلیط هواپیما یا تورهای مسافرتی کردید، با خیالی راحت و آسوده و به دور از هرگونه تشویش و نگرانی می توانید با بکارگیری موارد زیر چمدان خود را بسته و راهی سفر شوید.

آشفته و مضطرب نباشید / لباس مورد نیاز بردارید

اولین کاری که برای بستن چمدان سفر به آن احتیاج دارید نظم و ترتیب است.قبل از آن که همه لباس های خود را از کمد خارج نمایید به این موضوع فکر کنید که سفرتان چند روزه است و چه نوع لباس هایی مورد نیاز شماست. همچنین باید به آب و هوای شهر مقصد هم توجه نمایید و این که سفر شما گردشگری است یا به دیدار اقوام و دوستان خود خواهید رفت. اگر می خواهید به کوه نوردی بروید باید وسائل مورد نیاز آن را همراه خود داشته باشید باشید. ممکن است به سافاری یا گردش هایی از این دست بروید. پس در ابتدا از نیازهای خود برای سفر آگاهی داشته باشد.

خوراک مناسب بردارید

اگر برای اولین بار است که به یک شهر یا کشور سفر می کنید طبیعی است که از وضعیت تغذیه و غذاهای آن به درستی اگاهی ندارید. بنابراین باید چند خوراکی مختلف همراه خود داشته باشید تا در شرایط نا مناسب و در صورت نیاز از آن ها استفاده نمایید. پس بهترین کار آن است که چند کنسرو، مقداری خوراکی بسته بندی، پنیر، خرما و… همراه خود داشته باشید. هم چنین اگر نوزاد یا کودکی همسفر شماست بهتر است بیسکویت ساده، شیر خشک و… را نیز در چمدان خود جا دهید.

وسائل بهداشتی و شخصی

شاید ملحفه های هتل به ظاهر تمیز و مرتب و یا سرویس بهداشتی آن ضد عفونی و پاکیزه باشد؛ اما شما وظیفه دارید که ملحفه، دستمال کاغذی، مسواک و خمیر دندان، رو بالشتی، شانه، دمپایی و هر چیزی را که فکر می کنید به بهداشت شخصی و فردی مربوط است، همراه داشته باشید. به این ترتیب با اطمینان بیشتری سفر را طی خواهید کرد.

بالش و پتو مسافرتی

اگر پرواز طولانی، سفر با قطار یا اتوبوس، کمپینگ و مواردی از این دست را تجربه می کنید حتما بالش و پتوی مسافرتی راحت و تمیز همراه خود داشته باشید. زیرا ممکن است در طول مسیر لازم باشد که از آن ها استفاده نمایید.

داروهای شخصی، عمومی و وسائل کمک های اولیه

گاهی ممکن است یک سرما خوردگی جزیی یا یک سر درد ناگهانی لذت سفر را از شما بگیرد. پس در هنگام بستن چمدان حتما داروهای شخصی و چند داروی عمومی که ممکن است به آن احتیاج پیدا کنید را همراه خود داشته باشید. به این ترتیب شما می توانید با خیال راحت و بدون دغدغه های مختلف سفر خود را آغاز نمایید. البته ممکن است هر فردی بسته به شرایطی که دارد وسائل خاصی را در سفر احتیاج داشته باشد که ما به آن ها اشاره نکردیم. پس هنگام بستن چمدان آن ها را فراموش نکنید!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا