۱۵۷ اموجی جدید در راه ورود به گوشی شما (+فیلم)

یکی از بامزه‌ترین شکلک‌هایی که در این فهرست منتشر شده است مربوط صورتک‌ها با رنگ موهای مختلف می‌شود که برای نخستین بار شکلک مربوطه با موهای قرمز، سفید، فرفری و حتی طاس در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

موبنا – شرکت یونی‌کد دسامبر گذشته اعلام کرد که برای اضافه کردن اموجی‌ها یا همان شکلک‌های ارتباطی جدید برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است و سال ۲۰۱۸ میلادی اندروید و iOS را به این شکلک‌های بامزه مجهز می‌کند. ولی باید گفت که این پایان کار نبود و هم اکنون که در دومین ماه از سال ۲۰۱۸ میلادی به سر می‌بریم، همچنان می‌بایست چند ماه دیگر هم منتظر بمانیم تا «کنسرسیوم یونی‌کد» اموجی‌های جدید را عرضه کند.

این شرکت هم اکنون فهرست شکلک‌های جدید خود را با نام «اموجی ۱۱.۰» منتشر کرد و مشخص شد این لیست ۱۵۷ شکلک جدید در خود جا داده است که احتمالا در نیمه دوم سال جاری میلادی وارد دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر اندروید و iOS می‌شود. یکی از بامزه‌ترین شکلک‌هایی که در این فهرست منتشر شده است مربوط صورتک‌ها با رنگ موهای مختلف می‌شود که برای نخستین بار شکلک مربوطه با موهای قرمز، سفید، فرفری و حتی طاس در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در این فهرست گفته شده است: «فهرست اموجی که امروز منتشر شده است طراحی نهایی شکلک‌ها را شامل می‌شود که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند هم اکنون در حال کار کردن روی آنها هستند تا این شکلک‌ها را وارد دستگاه‌های موبایلی خود کنند. ما امروز فهرست “اموجی ۱۱” با آخرین طراحی‌های مربوطه عرضه کرده‌ایم و پیش‌بینی می‌کنیم کاربران جهانی از ماه ژوئن بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند. مجموع کاربران جهانی می‌توانند در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی این شکلک‌ها را روی گوشی هوشمند خود مورد استفاده قرار دهند».

در تصویر ویدیویی که اینجا منتشر شده است می‌توانید مهم‌ترین این شکلک‌های جدید را مشاهده کنید. البته هنوز به درستی مشخص نشده است که تمامی این صورتک‌های جدید به صورت یکجا عرضه می‌شوند یا کاربران برای در اختیار داشتن همه آنها می‌بایست منتظر دو یا چند به‌روزرسانی باشند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. الان این شده فناوری یا نواوری ؟ بجای اینکه مثلا فکری به حال طول عمر باطری ها کنن ایموجی های احمقانه تولید میکنن.یه زمان رفتن به ماه میشد تیتر خبرای پیشرفت تکنولوژی الان چه خبرایی میشنویم.انگار در نسل جدید بشر پیشرفت علمی متوقف شده.همه یا میخوان موسیقی دان بشن یا بازیگر

دکمه بازگشت به بالا