بهترین اپلیکیشن‌های حیوان مجازی برای مراقبت و نگهداری روزانه (+عکس و فیلم)

در اینجا فهرست پنج اپلیکیشن برتر که حیوان مجازی بامزه را در اختیار کاربران می‌گذارند تا به صورت روزانه از آن نگهداری کند، آورده شده است و هر کدام از این اپلیکیشن‌ها با جزییات کامل معرفی شده است تا در صورت تمایل آنها را دانلود کنید.

موبنا – شاید شما هم تاکنون نام اپلیکیشنی به نام «تاماگوچی» به گوش‌تان نخورده باشد. این اپلیکیشن در اصل یک حیوان خانگی بامزه است که در گوشی خود از آن مراقبت می‌کنید و از زمان تولد با آن همراه هستید تا با مراقبت‌های روزانه بزرگ شود و از زندگی در کنار شما راضی باشد. برای این قبیل اپلیکیشن‌ها که کاربران را مجبور می‌کنند هر روز به حیوان کوچک مجازی سر بزند کاراکترهای زیبا و بامزه طراحی شده است تا انگیزه بیشتری برای مراقبت دایمی از آنها وجودداشته باشد. البته ممکن است تمیز کردن حیوان مجازی ابتدای صبح کار دلچسبی نباشید یا زمانی که بسیار عجله دارید، نتوانید به آن غذا بدهید. ولی در مجموع باید گفت نگهداری از این موجودات مجازی کوچک تجربه جالبی است که بسیاری از کاربران جهانی آن را دنبال می‌کنند.

تعداد این اپلیکیشن‌ها بسیار زیاد است و تا چند سال پیش کمتر کاربری بود که روی گوشی هوشمند خود از Pou نگهداری نمی‌کرد. این روزها کاربران گزینه‌های فراوان در اختیار دارند تا اپلیکیشن‌هایی را با حیوانات مجازی بامزه برای مراقبت روزانه و مستمر در اختیار داشته باشند. گرافیک این اپلکییشن‌های کارتونی نسبت به قبل ارتقا یافته است و قابلیت‌های داخلی آنها بیشتر شده است تا کاربران لذت بیشتری ببرند.

از بین همه اپلیکیشن‌های مشابه، در اینجا فهرست پنج اپلیکیشن برتر که حیوان مجازی بامزه را در اختیار کاربران می‌گذارند تا به صورت روزانه از آن نگهداری کند، آورده شده است و هر کدام از این اپلیکیشن‌ها با جزییات کامل معرفی شده است تا در صورت تمایل آنها را دانلود کنید.

بهترین اپلیکیشن‌های حیوان مجازی برای مراقبت و نگهداری روزانه (+عکس و فیلم)

«مای اوم نوم»

برای اندروید: رایگان – برای iOS: ۴.۹۹ دلار

یکی از بازی‌های موبایلی محبوب که بیشترین تعداد دانلود را بین کاربران جهانی داشت و با نام «کیوت روب» یک قورباغه را شامل می‌شد که شما با بریدن طناب‌های مختلف و پرش‌های لازم می‌بایست آن را هدایت می‌کردید تا ضمن خوردن غذا، به نقطه نهایی برسد. شخصیت اصلی بازی «اوم نوم» از روی همین قورباغه طراحی شده است و بنابراین علاقه زیادی به نگهداری از آن خواهید داشت. این قورباغه در زندگی جدید خود کنار شما پشت میز، روی مبل، داخل اتومبیل و هر نقطه از خانه حضور دارد و می‌بایست مراقب او باشید.

«مای اوم نوم» به شما یک بچه قورباغه کوچک می‌دهد که از همان ابتدا می‌توانید جنسیت آن را مشخص کنید و مراقبت‌های لازم را بسته به سن روزانه قورباغه انجام دهیم. شما می‌بایست به آن غذا بدهید، با او بازی کنید، او را به حمام ببرید، موهایش را شانه کنید، دندان‌هایش را مسواک بزنید و در مجموع کاری کنید که قورباغه از زندگی کردن در کنار شما شادمان باشد.

محیط بازی به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید برحسب سلیقه خود آن را تغییر دهید و بنابراین هرچه بیشتر بازی را جلو ببرید به شما امتیاز داده می‌شوید تا ابزار و لوازم مجازی برای خانه قورباغه بخرید و از این طریق بتوانید شرایط شادمانی بیشتر برای او را فراهم آورید.

بهترین اپلیکیشن‌های حیوان مجازی برای مراقبت و نگهداری روزانه (+عکس و فیلم)

«کتولو ویرچوال پِت»

برای اندروید: رایگان – برای iOS: رایگان

حیوان مجازی که در این بازی در اختیار دارید یک هشت‌پای سبز رنگ و کوچک است که زندگی خود را از همان ابتدا با شما آغاز می‌کند. شما شاهد لحظه تولد حیوان خانگی خود هستید و از همان ابتدا می‌بایست مراقب زندگی او باشید.

وظیفه شما این است که با فواصل زمانی کوتاه به این اختاپوس زیبا سر بزنید و نگذارید گرسنه بماند. این حیوان کوچک به غذای زیادی نیاز دارد و شما مجبور هستید هر چند ساعت یکبار برای او غذا آماده کنید. غذایی که این اختاپوس می‌خورد ماهی‌هایی است که باید برای او تهیه کنید تا بزرگ شود.

در این بازی مانند دیگر بازی‌هایی که مجبور به نگهداری از حیوان مجازی هستید، شما به سکه نیاز دارید تا برای حیوان خود غذا بخرید و هرچه فعالیت بیشتری انجام دهید، سکه‌های بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد. البته باید توجه داشته باشید که هشت‌پای خانگی شما فقط به غذا نیاز ندارد و باید به موقع آن را حمام کنید،‌ آن را به تخت خواب ببرید و در مجموع همه مراقبت‌های لازم را انجام دهید.

بهترین اپلیکیشن‌های حیوان مجازی برای مراقبت و نگهداری روزانه (+عکس و فیلم)

«مای بو»

برای اندروید: رایگان – برای iOS: رایگان

اگر به دنبال یک حیوان مجازی زیبا با شخصیت گرافیکی بامزه می‌گردید، حتما «مای بو» را دانلود کنید. این حیوان خانگی کوچک و رنگارنگ به شما امکان می‌دهد تا از یک حباب بامزه رنگی مراقبت کنید و آن را بزرگ کنید. شما باید به این موجود ناشناخته غذا بدهید، با او بازی کنید و او را سالم نگه دارید. روحیات این موجود زیبا بسیار لطیف است و اگر با فاصله زمانی طولانی به آن سر بزنید ناراحت می‌شود و افسردگی می‌گیرد.

این بازی قابلیت‌های مختلفی را در خود جا داده است و به کاربر امکان می‌دهد شرایط و محیط داخلی را برحسب سلیقه خود تغییر دهد. ولی نکته جالب در مورد آن این است که شما می‌توانید بعد از گذشت مدتی به این حباب رنگی دست و پا اضافه کنید و شکل دلخواه خود را به آن اضافه کنید. بر این اساس شما بر حسب سلیقه خود بعد از مدتی می‌توانید یک انسان، حیوان یا موجود ناشناخته مجازی در اختیار داشته باشید.

بهترین اپلیکیشن‌های حیوان مجازی برای مراقبت و نگهداری روزانه (+عکس و فیلم)

«دراگون پِت»

برای اندروید: رایگان – برای iOS: رایگان

اگر به دنبال یک موجود خارق العاده می‌گردید و می‌خواهید نگهداری از آن بسیار جذاب باشد، این بازی حتما مورد پسند شما خواهد بود. همان طور که از نام «دراگون پِت» مشخص است شما از یک اژدهای کوچک و بامزه نگهداری می‌کنید و می‌بایست آن را بزرگ کنید.

در ابتدا مهم‌ترین وظیفه شما این است که رنگ‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا اژدهای کوچک به همان شکل متولد شود و با نفس‌های آتشین کوچک خود زندگی را در کنار شما آغاز کند. این اژدها ابتدا از داخل یک تخم عجیب متولد می‌شود که در ابتدای بازی آن را پیدا می‌کنید. زمانی که اژدهای کوچک متولد شد، می‌بایست نیازهای آن را شناسایی کنید و همه شرایط لازم را به وجود آورید تا اژدها بزرگ شود و بال درآورد. برای آنکه بتوانید به این مرحله برسید می‌بایست با اژدها بازی‌های مختلف را که داخل این محیط تعبیه شده است انجام دهید، برای اژدها کتاب بخوانید، برای او زمان صرف کنید و اژدهای خود را شادمان نگه دارید.

بهترین اپلیکیشن‌های حیوان مجازی برای مراقبت و نگهداری روزانه (+عکس و فیلم)

«بودی»

برای اندروید: رایگان – برای iOS: رایگان

اگر شما یک موجود مجازی زیبا می‌خواهید تا در گوشی هوشمند شما زندگی کند و نیاز زیادی به مراقبت لحظه به لحظه نداشته باشد، بهتر است سراغ «بودی» بروید. «بودی» که شخصیتی شبیه به یک انسان کارتونی دارد برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که زمان زیادی برای مراقب از موجودات مجازی ندارند.

«بودی» در اصل یک موجود انسان‌نمای کوچک محسوب می‌شود که اطراف نمایشگر شما راه می‌رود، انیمیشن‌های مختلف برای شما جرا می‌کنید و حضور آن بسیار سرگرم‌کننده است. او فقط به نگهداری‌های بسیار ساده و پایه‌ای نیاز دارد که از جمله آنها می‌توان به غذا دادن با فواصل زمانی طولانی یا توپ بازی اشاره کرد. ولی باید توجه داشته باشید که «بودی» در بیشتر مواقع تمایل دارد راه بروید و روی نمایشگر گوشی هوشمند خودنمایی کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا