استفاده از تخصص نیروهای جوان و با انگیزه در عین تکیه به تجربه کارکنان با سابقه

مهندس صدری و هیات همراه در دیدار صمیمانه با کارکنان مخابرات منطقه خراسان جنوبی تاکید کردند: استفاده از تخصص نیروهای جوان در عین تکیه به تجربه کارکنان با سابقه راهکار حل مسائل پیش رو در مخابرات است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری در این دیدار صمیمانه که به مناسبت دهه مبارک فجر و افتتاح طرح های مخابراتی استان خراسان جنوبی برگزار شد، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: نکته بعدی تعامل با سازمانهاست و تمام تلاش ما این است که با بخش خصوصی همکاری کنیم و سعی می کنیم از این پتانسیل استفاده کنیم

مهندس صدری در دیدار با کارکنان منطقه مخابراتی خراسان جنوبی اظهار داشت: حفظ کرامت نیروی انسانی و توجه به منابع انسانی شرکت مخابرات از اولویت های اساسی و برنامه های پیش روی است و ضمن تشکر از زحمات کارکنان این منطقه خواستار استفاده از تجربه و تخصص باتجربه ها و همینطور میدان دادن به جوانان در این عرصه شد.

وی از نهادینه کردن تخصص در شرکت مخابرات ایران و تعامل سازنده با بخش خصوصی حمایت کرد و خواستار استفاده متناسب و صحیح از پتانسیل بخش خصوصی شد.

مهندس صدری توجه و تلاش در جهت ارتقاء جایگاه شرکت مخابرات ایران را وظیفه همه کارکنان این مجموعه دانست و کمک به بخش خصوصی ، در زمینه کسب وکارهای نوپا و گسترش همکاری با این بخش را یک تعامل سازنده و در جهت ارتقا جایگاه شرکت مخابرات ایران عنوان کرد.

مدیرعامل مخابرات گفت: نکته بعدی تعامل با سازمانهاست وتمام تلاش ما این است که با بخش خصوصی همکاری کنیم و سعی می کنیم از این پتانسیل استفاده کنیم

وی افزود: بحث بعدی استفاده از تولید داخل است و امیدواریم با کمک شما کارکنان زحمت کش مخابرات، این شرکت را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

در این دیدار مهندس عیدی زاده، مدیر منطقه مخابرات خراسان جنوبی نیز، پیش فرض توسعه استان را تعامل سازنده و دوسویه با دیگر سازمان ها دانست و تلاش همکاران در این زمینه را خواستار شد.

وی با تاکید بر استفاده از تولید داخل، افزود:نکته بعدی کمک به کسب و کارهای نوپاست و مخابرات ایران می تواند این نقش را ایفا کند.

مدیر مخابرات منطقه نحوه تعامل سازنده با دیگر سازمانها و تلاش همکاران در توسعه مخابرات این منطقه را تشریح و از تمام کارکنان تشکر کرد.

همچنین در انتهای این جلسه صمیمانه، نشست پرسش و پاسخ برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا