فهرست کامل بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۸

موبنا – از زمان آغاز سال ۲۰۱۸ میلادی حدود یک ماه می‌گذرد و هنوز هیچ پرچمدار پرقدرت و توانمندی در عرصه گوشی‌های هوشمند وارد بازار نشده است. با این توضیح شما در مورد سال پیش‌رو چه فکر می‌کنید و چه توقعی از گوشی‌های پیشرفته‌ای دارید که قرار است امسال وارد بازار شوند؟

با توجه به اینکه بیشتر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند برنامه سالانه برای به‌روزرسانی پرچمداران خود در نظر گرفته‌اند و هر سال در زمان مشخص از پیشرفته‌ترین محصولات خود رونمایی می‌کنند، منابع آگاه پیش‌بینی‌هایی را در مورد محصول بعدی هر شرکت انجام می‌دهند و شایعات بیشمار در این زمینه منتشر می‌شود. از این نظر، از هم اکنون می‌توان نتیجه گرفت که در سال ۲۰۱۸ میلادی کدام گوشی‌ها در چه برندهایی و با چه امکاناتی به دست کاربران خواهند رسید.

در بین اخبار و شایعاتی که هر روز منتشر می‌شود، در مورد بعضی‌ها گوشی بیشتر می‌خوانیم و به بعضی محصولات کمتر توجه می‌شود. با همه این تفاسیر، این امکان وجود دارد که از هم اکنون در مورد پیشرفته‌ترین و بهترین گوشی‌هایی که قرار است سال ۲۰۱۸ میلادی وارد بازار شوند گمانه‌زنی کنیم.

مهم‌ترین تمرکز برای توسعه پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی در سال ۲۰۱۸ میلادی روی تراشه «اسنپدراگون ۸۴۵» است که از آن به عنوان پرقدرت‌ترین تراشه موبایلی جهان یاد می‌کنند. در سال ۲۰۱۷ میلادی تقریبا همه پرچمداران پرقدرت اندرویدی تراشه «اسنپدراگون ۸۳۵» را شامل می‌شدند و امسال قرار است کمپانی‌های بزرگ روی محصول جدید شرکت کوالکام سرمایه‌گاری کنند. در مقابل، شرکت اپل تراشه‌های موبایلی خود را تولید می‌کند و با افزودن قبلیت واقعیت افزوده به آنها تصمیم دارد مدل بعدی گوشی هوشمند «آیفون ایکس» را رقابتی‌تر از قبل وارد بازار کند.

در اینجا فهرستی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند که قرار است سال ۲۰۱۸ میلادی وارد بازار شوند آورده شده است و البته بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده، میانگین قیمت دستگاه به همراه زمان تقریبی ورود آن به بازار هم قید شده است.

خروج از نسخه موبایل