معرفی نخستین گوشی نوکیا مجهز به نمایشگر بدون لبه (+عکس)

گوشی هوشمند «نوکیا ۷ پلاس» در قسمت پست بدنه و زیر حسگر دوربین، حسگر اثر انگشت را به صورت دایره‌ای شامل می‌شود و زیر آن هم لوگوی شرکت نوکیا به صورت عمودی حک شده است.

موبنا – «نوکیا ۷ پلاس» نخستین گوشی هوشمند ساخته شده در این شرکت فنلاندی است که از استاندارد ۱۸:۹ پیروی می‌کند و این استاندارد برای یک نمایشگر لمسی ۶ اینچی لحاظ شده است تا کاربران آن را با یک لبه بسیار باریک در اختیار بگیرند.

روی نمایشگر این گوشی هوشمند یک لایه مقاوم «گوریلا گلاس» به کار برده شده است و قسمت پشت بدنه «نوکیا ۷ پلاس» نیز آلومینیومی است تا لنز دوگانه زایس برای دوربین دیجیتالی اصلی را در خود جا دهد.

معرفی نخستین گوشی نوکیا مجهز به نمایشگر بدون لبه (+عکس)

دوربین دیجیتالی این دستگاه زوم دو برابری دارد و حسگرهای به کار گرفته شده در آن ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی هستند. این دوربین دیجیتالی قابلیت «نوکیا پرو» را هم شامل می‌شود و قادر است که هنگام عکاسی پارامترهای کنترلی متعددی را در اختیار کاربارن بگذارد و همچنین، برای گوشی جدید دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم در نظر گرفته شده است.

گوشی هوشمند «نوکیا ۷ پلاس» در قسمت پست بدنه و زیر حسگر دوربین، حسگر اثر انگشت را به صورت دایره‌ای شامل می‌شود و زیر آن هم لوگوی شرکت نوکیا به صورت عمودی حک شده است. بدنه آلومینیومی دستگاه شکل ظاهری سرامیکی دارد و بنابراین چندان لیز نیست.

معرفی نخستین گوشی نوکیا مجهز به نمایشگر بدون لبه (+عکس)

به منظور آگاهی هرچه بیشتر از این محصول بد نیست بدانید که «نوکیا ۷ پلاس» در خانواده گوشی‌های هوشمند میان رده طبقه‌بندی می‌شود. این دستگاه تراشه مرکزی «اسنپدراگون ۶۶۰» را در خود جا داده است و از دیگر امکانات سخت‌افزاری آن می‌توان به رم ۴ گیگابایتی،‌ حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و ورودی کارت حافظه میکرواس‌دی اشاره کرد.

ورودی یواس‌بی‌-سی، سیستم شارژ سریع کوئیک-شارژ، سیستم عامل اندروید اوریو و … دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این محصول محسوب می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا