نخستین تصاویر لو رفته از «اچ‌تی‌سی یو۱۲» (+عکس و فیلم)

این گوشی هوشمند با استاندارد ۱۸:۹ به تولید رسیده است و بنابراین یک لبه بسیار باریک اطراف نمایشگر آن را می‌پوشاند و در عوض هیچ کلید سخت‌افزاری روی سطح اصلی دستگاه مشاهده نمی‌شود.

موبنا – شرکت اچ‌تی‌سی تمایل ندارد از پرچمدار جدید خود در کنگره جهانی تلفن همراه (MWC 2018) که این هفته در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، رونمایی کند. با این وجود شرکت تایوانی برنامه‌ریزی‌های دقیق انجام داده است تا با فاصله زمانی کوتاه بهترین و قدرتمندترین پرچمدار خود را در معرض دید عموم قرار دهد.

شرکت اچ‌تی‌سی هفته گذشته در جریان توسعه نسل پنجم خدمات مخابراتی یا ۵G در کشور تایوان از ساخت گوشی هوشمند جدیدی صحبت کرد که قابلیت ارایه خدمات مذکور را دارد و به زودی روانه بازار می‌شود.

نخستین تصاویر لو رفته از «اچ‌تی‌سی یو۱۲» (+عکس و فیلم)

بر اساس آخرین گزارش‌ منتشر شده از سوی «ایوان بلاس» صاحب حساب کاربری مشهور evleaks@ در توئیتر،‌ تصاویری که هم اکنون منتشر شده مربوط به گوشی هوشمند «اچ‌تی‌سی یو۱۲» است که دستگاه مذکور در شرکت سازنده با نام «اچ‌تی‌سی ایمَجین» توسعه یافته است. لازم به توضیح نیست که این محصول مدل بعدی پرچمدار کنونی یعنی «اچ‌تی‌سی یو۱۱» محسوب می‌شود.

نخستین تصاویر لو رفته از «اچ‌تی‌سی یو۱۲» (+عکس و فیلم)

بر اساس آنچه که هم اکنون مشخص شده است، این گوشی هوشمند با استاندارد ۱۸:۹ به تولید رسیده است و بنابراین یک لبه بسیار باریک اطراف نمایشگر آن را می‌پوشاند و در عوض هیچ کلید سخت‌افزاری روی سطح اصلی دستگاه مشاهده نمی‌شود. این گوشی هوشمند نمایشگر ۶ اینچی دارد که از این نظر مشابه مدل «اچ‌تی‌سی یو۱۱ پلاس» است.

نخستین تصاویر لو رفته از «اچ‌تی‌سی یو۱۲» (+عکس و فیلم)

این گوشی هوشمند به واسطه مودم داخلی خود قادر است با سرعت ۸۰۹.۵۸ مگابیت در ثانیه یا به عبارت دیگر حدود یک گیگابیت در ثانیه داده‌ها را دانلود کند. این مسئله به دلیل آن است که پرچمدار جدید به پردازنده جدید شرکت کوالکام موسوم به «اسنپدراگون ۸۴۵» مجهز شده است که مودم «ایکس۲۰ ال‌تی‌ای» را شامل می‌شود و این مودم قادر است با حداکثر سرعت ۱.۲ گیگابیت در ثانیه اطلاعات را دانلود کند.

نخستین تصاویر لو رفته از «اچ‌تی‌سی یو۱۲» (+عکس و فیلم)

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه، اچ‌تی‌سی تصمیم دارد طی نیمه نخست سال جاری میلادی این گوشی هوشمند را روانه بازار کند. البته این گوشی هوشمند هم اکنون با نام «اچ‌تی‌سی یو۱۲» معرفی شده است و احتمال می‌رود که در آینده نام آن تغییر کند.

دکمه بازگشت به بالا