آیفون‌های امسال دو سیم کارته می‌شوند

مودم‌های در نظر گرفته شده برای آیفون‌های امسال سیستم ارتباطی «گیگابیت ال‌تی‌ای» دارند و به صورت همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کنند.

موبنا – آخرین شایعات  حاکی از آن است که گوشی هوشمند «آیفون ۹» که قرار است پاییز ۲۰۱۸ وارد بازار شود نمایشگر ۶.۱ اینچی ال‌سی‌دی دارد و پیش‌بینی شده است این محصول ۵۰ درصد از فروش همه گوشی‌های اپل در سال جاری میلادی را شامل شود.

«مینگ-چی کو» تحلیلگر ارشد محصولات اپل که همواره گمانه‌زنی‌های درست در این زمینه دارد ضمن اعلام خبر مذکور جزییات جدیدی را پیرامون سه گوشی هوشمندی که اپل امسال روانه بازار می‌کند منتشر کرد و توضیح داد کاربران می‌توانند منتظر این سه محصول باشند.

نخست اینکه، اپل به دلایل فراوان همکاری را شرکت کوالکام را کنار گذاشته است و بنابراین هر سه گوشی هوشمند جدید آیفون که در سال جاری وارد بازار می‌شوند مودم اینتل را در خود جا داده‌اند. بنابراین اگرچه بین فناوری‌های کوالکام و اینتل تفاوت‌های وجود دارد، ولی در آیفون‌های امسال تفاوت محسوسی را بین سرعت دانلود و افزایش توان سیگنال‌ها مشاهده نخواهیم کرد.

آیفون‌های امسال دو سیم کارته می‌شوند

متاسفانه شرکت اینتل هنوز برای تولید انبوه مودم‌های مجهز به نسل پنجم فناوری‌های مخابراتی یا ۵G آمادگی کامل ندارد و بنابراین سه گوشی جدید «آیفون ۹»، «آیفون ایکس‌اس» و «آیفون ایکس‌اس پلاس» قابلیت‌ مذکور را ندارند. با این وجود پیش‌بینی شده است که اپراتورهای آمریکایی از ابتدای سال ۲۰۱۹ میلادی در این گوشی‌های هوشمند به صورت آزمایشی خدمات نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی را ارایه کنند.

نکته مهم دیگر این است که مودم‌های در نظر گرفته شده برای آیفون‌های امسال سیستم ارتباطی «گیگابیت ال‌تی‌ای» دارند و به صورت همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کنند. اگر این پیش‌بینی درست باشد،‌این نخستین باری خود بود که شرکت اپل گوشی هوشمند دو سیم کارته آیفون را عرضه می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا