ثابت کن که پادشاه کلماتی!

حتما شما هم این موضوع را قبول دارید که مسابقه دادن، همیشه هیجان انگیز است به خصوص وقتی در قالب یک بازی آنلاین باشد! پادشاه کلمات از آن دسته بازی هایی است که میتواند هیجان مسابقه و حس رقابت با دیگران را به خوبی در شما ایجاد کند. برای آشنایی کامل با این بازی اندرویدی، ما را در نقد و بررسی آن همراهی کنید.

موبنا – اولین صفحه ای که در بازی فوق با آن روبرو خواهید شد، مربوط به ثبت نام و ساخت اکانت در آن میباشد. شما میتوانید در عرض چند ثانیه با وارد کردن نام و رمز دلخواه و همچنین انتخاب استان محل سکونت، در پادشاه کلمات ثبت نام نمایید.

در این بازی اندرویدی قرار است به رقیبان خود نشان دهید که معنی لغات زبان فارسی را به خوبی میدانید و پادشاه بی چون و چرای کلمات هستید!

 

شمشیر را بردار و به میدان برو!

اکنون که برای یک مسابقه هیجان انگیز آماده شدید، کافی است در صفحه اصلی بازی فوق بر روی تصویر شمشیر اشاره کنید. در مرحله بعد و با لمس دکمه شروع بازی جدید، دو حالت اتفاق می افتد:

حریف شما از قبل مشخص شده و یک نوبت از بازی را انجام داده است.

شروع بازی با شما خواهد بود و بعد از آن رقیب مشخص میشود.

حال هر یک از دوطرف باید به ۴ سوال مشابه پاسخ دهند اما برای جواب دادن به هر سوال، تنها ۲۰ ثانیه فرصت خواهند داشت. اینجاست که شما هیجان بازی را به خوبی حس میکنید و برای اینکه بازنده نباشید، تلاش بیشتری از خود نشان میدهید!

بد نیست بدانید که زمان محدودی برای انجام نوبت بازی درنظر گرفته شده و اگر از آن بگذرد، امتیاز مرحله از دست میرود. هر مسابقه نیز تا ۴ مرحله ادامه می یابد تا برنده آن مشخص شود.

نکته : شما میتوانید به تعداد نامحدود رقابت ایجاد کنید و وضعیت نوبت بازی خود را از فهرست مربوط به مسابقه های در حال انجام، پیگیری نمایید.

 

بازی پادشاه کلمات

نحوه انجام بازی

در بازی پادشاه کلمات هر سوال به صورت ۴ گزینه ای به نمایش درمی آید که جواب، بین این گزینه ها میباشد. شما فقط یک بار فرصت دارید که گزینه صحیح را انتخاب نمایید و اگر پیدا کردن پاسخ برایتان دشوار بود، میتوانید از راهنمایی های بالای صفحه کمک بگیرید. این راهنمایی ها عبارتند از:

  • حذف ۱ گزینه
  • حذف ۲ گزینه
  • ۱ بار فرصت بیشتر برای انتخاب جواب

نکته : برای هر بار استفاده از این راهنمایی ها، باید تعدادی از سکه های خود را خرج کنید و اگر ذخیره سکه هایتان به پایان رسید، میتوانید بسته های سکه را از قسمت فروشگاه خریداری نمایید.

سیستم امتیازدهی در پادشاه کلمات به این صورت میباشد که در مراحل ۴ گانه هر مسابقه، پاسخ های صحیح شما امتیاز بیشتری میگیرند. علاوه بر این اگر در رقابت پیروز شوید، تعدادی سکه هم به عنوان جایزه دریافت میکنید.

هر چه امتیاز بیشتری در این بازی اندرویدی به دست آورید، رتبه شما در جدول رتبه بندی آن افزایش می یابد و لقب بهتری نصیبتان خواهد شد. آخرین لقبی که میتوانید به آن دست پیدا کنید، پادشاه کلمات میباشد که کار چندان راحتی هم نیست.

 

سایر بخش های بازی

حال که با نحوه انجام بازی فوق آشنا شدید، اجازه دهید تا دیگر بخش ها و قابلیت های آن را نام ببریم:

برترین ها : در این قسمت جدول رتبه بندی بازی در دو حالت برترین کاربران و نزدیکترین امتیازات به شما نشان داده میشود. با لمس آواتار هر کاربر میتوانید او را به لیست دوستان خود اضافه کنید.

فهرست دوستان : این فهرست مربوط به دوستان شما در بازی پادشاه کلمات است که میتوانید در زمان دلخواه، برای آنها درخواست مسابقه ارسال نمایید یا پیام خصوصی دهید.

پیام ها : پیام های رد و بدل شده بین شما و دوستانتان، از این بخش قابل خواندن هستند که امکان گزارش تخلف نیز در آن وجود دارد.

کد هدیه : با عضو شدن در کانال تلگرام این بازی میتوانید کدهای هدیه صادر شده را در این قسمت وارد نموده و سکه رایگان دریافت کنید.

تنظیمات : قطع موزیک و صداهای بازی یا تغییر رمز حساب، از این بخش امکان پذیر میباشد.

 

نکته : برای تغییر و انتخاب آواتار باید بر روی تصویر حساب کاربری خود در صفحه اصلی اشاره کنید.

 

در نهایت باید گفت که پادشاه کلمات تنها یک سرگرمی نیست بلکه انجام آن باعث تقویت ذهن و افزایش سطح اطلاعات شما نیز میگردد. تست های به عمل آمده از این بازی اندرویدی نشان داد که پیاده سازی آن با دقت زیادی انجام گرفته و تیم “استودیو شوک” سعی کرده تا یک بازی جذاب با کمترین میزان خطا را در اختیار کاربران قرار دهد. البته بازی در مراحل ابتدایی توسعه به سر میبرد و نواقص جزئی دارد که امیدواریم در نسخه های بعدی برطرف شوند.

 

قابلیت ها و نقاط قوت بازی

  • وجود حس هیجان و رقابت
  • گیم پلی روان با کمترین خطا
  • تلفیق جنبه سرگرمی و تقویت ذهن
  • گرافیک زیبا و کاربرپسند
  • رابط کاربری روان

نقاط ضعف بازی

  • اشکالات کوچک در رابط کاربری که تجربه استفاده از آن را تحت تاثیر منفی قرار میدهد
  • نواقص جزئی در بعضی بخش ها
  • امکانات جانبی محدود

بازی پادشاه کلمات

پادشاه کلمات

تولید کننده : استودیو شوک

آخرین نسخه بررسی شده : ۱.۰

سیستم عامل : اندروید ۲.۳ و بالاتر

حجم : ۲۴.۴ مگابایت

 ثابت کن که پادشاه کلماتی!
 منبع: اپریویو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا