پیگیری مستقیم موضوع آتش سوزی در یکی از مراکز مخابرات شهرستان کازرون

پس از وقوع حادثه آتش سوزی در یکی از مراکز مخابرات شهرستان کازرون استان فارس، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: تا راه‌اندازی مجدد و برقراری کامل وضعیت ارتباطی منطقه پیگیر ی لازم انجام خواهد شد و به خاطر اختلال به وجود آمده از مشتریان و سایر اپراتورهای آسیب‌دیده اعم از بخش خصوصی و غیره در این حادثه پوزش می طلبیم.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، مهندس سید مجید صدری گفت : بامداد پنج‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه در یکی از مراکز مخابرات شهرستان کازرون استان فارس بر اثر آتش‌سوزی ارتباطات این منطقه دچار اختلال شد.
طبق گزارش های اعلام شده علت این حریق نامعلوم بوده و توسط کارشناسان امر در حال بررسی است. در این حادثه به دلیل سوختگی بخشی از سالن توزیع خطوط، ارتباطات تلفن ثابت، همراه و دیتای مشترکان مختل شد. این در حالیست که عملیات بازسازی توسط متخصصان به‌محض وقوع حادثه جهت برقراری ارتباطات کامل بخش‌های آسیب‌دیده آغاز شدو در حال حاضر بخش عمده مشکلات برطرف شده و بخش باقیمانده نیز توسط همکاران کارشناس در حال رفع و برقراری مجدد است.
وی ادامه داد:در جریان این حریق تعدادی از شماره‌های فعال و سرویس‌های ارزش‌افزوده دچار آسیب شد که خوشبختانه عملیات بازسازی و کابل ریزی جدید در حال اجراست و ان شاءلله به‌زودی همه اختلالات برطرف می‌شود.
وی با بیان اینکه بنده تا راه‌اندازی مجدد و برقراری کامل وضعیت ارتباطی منطقه پیگیر خواهم بودگفت :از اینکه با صبر خود ما را یاری می نمایید، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا