چرا ال‌جی برای همیشه از بازار گوشی‌های چین بیرون رفت؟

ولی بخش توسعه دستگاه‌های موبایلی الجی در فصل پایانی سال قبل با ضرر ۱۹۲ میلیون دلاری مواجه شد که این اتفاق به دلیل ناتوانی برای رقابت با برندهای بزرگ چینی بود.

موبنا – گروه توسعه دستگاه‌های موبایلی ال‌جی موسوم به «ال‌جی موبایل» تصمیم دارد برای همیشه از بازار گوشی‌های هوشمند چین خارج شود و امروز رسانه‌های محلی این خبر را تایید کرده‌اند.

این خبر در حالی منتشر شد که شرکت کره‌ای ال‌جی هفته گذشته گزارش مالی مربوط به سال ۲۰۱۷ خود را منتشر کرد. در این گزارش اعلام شد که میزان کلی درآمدهای ال‌جی در سال گذشته به رکورد تازه دست یافته است، ولی بخش توسعه  دستگاه‌های موبایلی این شرکت در فصل پایانی سال قبل با ضرر ۱۹۲ میلیون دلاری مواجه شد که این اتفاق به دلیل ناتوانی برای رقابت با برندهای بزرگ چینی بود.

چرا ال‌جی برای همیشه از بازار گوشی‌های چین بیرون رفت؟

برندهای چینی بازار این کشور را به طور کامل در دست گرفته‌اند و توانسته‌اند جلوی ورود غریبه‌ها را به بازار گوشی‌های هوشمند این کشور بگیرند. پیش‌بینی شده است که ال‌جی سال ۲۰۱۶ میلادی موفق شد در کشور چین ۱۶۰ هزار دستگاه گوشی هوشمند را به فروش برساند و این در حالی بود که تعداد کل گوشی‌های فروخته شده ال‌جی در همان سال ۴۸۰ میلیون دستگاه گزارش شد. لازم به ذکر است دو گوشی هوشمند «ال‌جی جی۶» و «ال‌جی وی۳۰» هنوز به صورت رسمی وارد بازار چین نشده‌اند و این شرکت تصمیم به عرضه آنها ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا