فناوری مافوق‌صوت هوآوی برای تشخیص حرکات پیرامون ساعت مچی (+عکس)

زمانی که شما شروع به نوشتن می‌کنید، صفحات مختلف را حرکت می‌دهید یا دست از کار می‌کشید، این حسگر هوشمند همه چیز را تشخیص می‌دهد.

موبنا – شرکت هوآوی کمتر از یک ماه پس از ثبت حق امتیاز جدید خود برای قاب حساس لمسی اعلام کرد که حق امتیاز دیگری را در زمینه تشخیص حرکات گوشی‌های هوشمند به ثبت رسانده است که فناوری مربوطه در قسمت پشت دست کاربر قرار می‌گیرد. این مسئله به آن معنی خواهد بود که فناوری جدید هوآوی حسگرهای مافوق‌صوت یا مادون‌ قرمز دارد و قادر است از این طریق تمامی حرکات انگشت دست را تشخیص دهد.

این فناوری یک راهکار کاربردی برای ساعت‌های مچی هوشمند محسوب می‌شود که نمایشگر لمسی کوچک دارند و کاربر به سختی می‌تواند با استفاده از قابلیت لمسی آن، امکانات مورد نیاز خود را در دست بگیرد. بر اساس اطلاعات مندرج در این حق امتیاز، فناوری جدید قادر است تمامی حرکات را در چهار ناحیه پیرامون ساعت مچی هوشمند تشخیص دهد و این مسئله به آن معنی خواهد بود که شما حتی می‌توانید با انگشتان خود روی هوا طرح مورد نظر را بکشید تا همان لحظه روی نمایشگر ساعت هوشمند قابلیت مورد نظر شما اجرا شود.

فناوری مافوق‌صوت هوآوی برای تشخیص حرکات پیرامون ساعت مچی (+عکس)

زمانی که شما شروع به نوشتن می‌کنید، صفحات مختلف را حرکت می‌دهید یا دست از کار می‌کشید، این حسگر هوشمند همه چیز را تشخیص می‌دهد. تمام چیزی که نیاز دارید این است که به خاطر بسپارید حرکات انگشت شما زیر نظر حسگر هوشمند قرار دارد و می‌بایست انگشت شما در راستای بازو با ارتفاع مناسب قرار گیرد.

شرکت هوآوی همچنین قصد دارد امکان تشخیص حرکاتی از قبلی دو بار کلیک، فشار طولانی روی نمایشگر و تشخیص همزمان حرکت چند انگشت را هم به حسگر خود اضافه کند تا این فناوری کاملا مشابه ساعت‌های مچی هوشمند یا نمایشگر لمسی گوشی هوشمند عمل کند.

لازم به ذکر است که تولید انبوه این حسگر هوشمند با تمام قابلیت‌های مذکور غیرممکن است. ولی هوآوی امیدوار است در آینده آن را به دستگاه‌های الکترونیکی خود اضافه کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا