شکست انحصار شرکت مخابرات، پیشنهادهای تعرفه‌ای جدید برای مشترکین کم مصرف و بهبود کیفیت بازی های آنلاین

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سه سوال کاربران پیرامون انحصار شرکت مخابرات ایران، تعرفه جدید برای مشترکین کم مصرف که پهنای باند بالا نیاز دارند و بهبود کیفیت بازی های آنلاین پاسخ داد.

موبنا – به گزارش موبنا، مهندس آذری جهرمی در اینستاگرامش پست کرد:

توضیح در مورد چند سوال مکرر شما عزیزان:
در مورد وجود انحصار برای شرکت مخابرات ایران در واگذاری اینترنت خانگی، همانگونه که قبلا عرض کرده بودم با توجه به مصوبه ۲۶۰ کمیسیون تنظیم مقررات و لزوم اصلاح این رفتار، شرکت مخابرات ایران تا کنون با دو شرکت دیگر به تفاهمات قراردادی رسیده و با ابلاغ آن به استانهای خود شرایط برای خرید سرویس از این شرکت‌ها فراهم شده است. سازمان تنظیم مقررات موظف شده است بر نحوه اجرای این مصوبه نظارت نماید، در صورت وجود مشکل گزارش آن به سامانه ۱۹۵ در پیگیری موثر خواهد بود.
در تعرفه جدید، مشترکین کم مصرف که پهنای باند بالا نیاز دارند، فاقد انتخاب مناسب هستند. برای رضایت این دسته از کاربران، پیشنهادهایی در حال بررسی است که تلاش می کنیم تا فروردین ماه به نتیجه نهایی برسد.
در مورد بهبود کیفیت بازی های آنلاین، علاوه بر اینکه کیفیت این بازیها مورد پایش دائمی قرار گرفته تا شرایط نسبی فعلی تثبیت گردد، تیمی مشغول به مذاکره و پیگیری هستند تا بهبود مناسبی حاصل گردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا