گوگل تاخیر احتمالی در پروازهای شما را اطلاع می‌دهد

«گوگل فلایتس» همچنین اطلاعاتی را منتشر می‌کند که نشان می‌دهد چرا یک پرواز تاخیر داشته است و در تمام مدت با مسافران در ارتباط است تا آنها را از جزییات پرواز مطلع سازد.

موبنا – حجم گسترده اطلاعات در جست‌وجوگر اینترنتی گوگل به این شرکت کمک می‌کند تا انواع سرویس‌های کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این شرکت برای صنعت توریست خدمات ویژه‌ای ارایه کرده است که از جمله آنها می‌توان به سرویس‌های «گوگل هتل» و «گوگل فلایتس» اشاره کرد.

گوگل هم اکنون با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد که چند قابلیت جدید را در این زمینه در نظر گرفته است که به موجب آن امکان جست‌وجوی پروازهای هواپیماها هم برای کاربران فراهم می شود.

این سرویس که در مرحله نخست برای یافتن پروازهای ارزان مورد استفاده قرار می‌گیرد، هم اکنون به گونه‌ای توسعه یافته است که گوگل به واسطه آن در تلاش است اطلاعات دقیق‌تری را در مورد هر پرواز در اختیار مسافران بگذارد. در این سرویس اطلاعات مربوط به ارزان‌ترین پروازها به کاربران ارایه می‌شود و البته هنوز امکان خرید مستقیم بلیت هواپیما از طریق آن ارایه نشده است. سرویس «گلوگل فلایتس» در مرحله کنونی فقط با خطوط هوایی آمریکا سازگار شده است و پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آینده تمامی خطوط هوایی در سراسر جهان را تحت پوشش قرار دهد.

گوگل تاخیر احتمالی در پروازهای شما را اطلاع می‌دهد

شرکت گوگل در بخش دیگری از این اپلیکیشن تصمیم داد زمان دقیق پرواز و فرود هر هواپیما را هم اعلام کند. گوگل برای ارایه این سرویس مجموعه‌ای از اطلاعات اخیر پروازها، اطلاعات آب و هوایی و … را مورد استفاده قرار می‌دهد و به موجب آن هرگونه تاخیر احتمالی برای پروازها را پیش‌بینی می‌کند.

«گوگل فلایتس» همچنین اطلاعاتی را منتشر می‌کند که نشان می‌دهد چرا یک پرواز تاخیر داشته است و در تمام مدت با مسافران در ارتباط است تا آنها را از جزییات پرواز مطلع سازد. تاخیرهای پیش‌بینی شده بر مبنای الگوریتم‌های گوگل ارایه می‌شوند و این شرکت می‌گوید که در بیشتر از ۸۰ درصد موارد به درستی تاخیر در پروازهای یک شرکت هواپیمایی را پیش‌بینی کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا