پیام رسان بله برنده تندیس جشنواره جایزه ملی تحول دیجیتالی

پیام رسان “بله” ، تندیس “جشنواره جایزه ملی تحول دیجیتالی” را از آن خود کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در دومین دوره از “جشنواره جایزه ملی تحول دیجیتالی در محور نوآوری دیجیتالی”، بانک ملی ایران موفق شد تا بابت نوآوری پیام رسان بله، برنده تندیس سیمین نوآوری دیجیتالی این جشنواره شود.

ناصر حکیمی معاون فناوری های نوین بانک مرکزی در این جشنواره گفت: با گسترش کاربرد فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، ضرورت پرداختن به پیام رسان های مالی بیش از پیش احساس می شود و بانک ها نمی توانند از این رویکرد گریزان باشند.

وی افزود: کسب و کارهای دیجیتال هم امروزه اهمیت فراوانی پیدا کرده اند که می توانند در اشتغال زایی نقش مهمی را ایفا کنند لذا باید بسترهای لازم برای رشد این نوع کسب و کارها به وجود آید.

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی ادامه داد: بانک ها برای رسیدن به اهداف تعیین شده و عبور از مشکلات فرا رو باید به سمت تغییر ساختار حرکت کنند و با چابک سازی آن شرایطی را فراهم آورند تا بتوانند مشکلات خود را مرتفع کنند و مشتریان و سپرده گذاران را هم تحت تاثیر این اقدامات خود قرار دهند و اعتماد آنها را بیش از پیش جلب کنند.

مهدی شامی زنجانی دبیر علمی جایزه ملی تحول دیجتالی نیز در این جشنواره گفت: پرداختن به فناوری های نوین مالی تا دیروز یک فرصت بود و اگر بانکی به آن می پرداخت از سایر رقبا پیش می افتاد، اما امروز دیگر پرداختن به آن تبدیل به ضرورت و امری اجتناب ناپذیر شده است.

وی افزود: در تحول دیجیتال، سازمان های پیشرو باید اهمیت هوش مصنوعی و رباتیک را دریابند و در برنامه ریزی ها و سرمایه گذاری های خود به سوی آن حرکت کنند. شامی زنجانی تاکید کرد: بانک ها نیز در تحول دیجیتال باید به مرحله ای برسند که داده های مالی خود را با رانش شناختی تحلیل کنند. شایان ذکر است در این همایش لوح تقدیر “اهتمام به رهبری دیجیتالی” به فرامرز خالقی مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد اهدا شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا