چراغ‌قوه‌ای که با آب کار می‌کند (+فیلم و عکس)

“هیدرالایت”(Hydra-Light) نام چراغ‌قوه‌ای است که با آب کار می‌کند و چگونگی کار آن را در فیلم می‌بینیم.

موبنا – چراغ‌قوه “هیدرالایت” نیاز به هیچ‌گونه باتری یا شارژر ندارد و به سادگی با یک پیل آبی کار می‌کند.

برای راه‌اندازی این چراغ‌قوه می‌توانید پیل آبی داخل آن را در یک لیوان آب بیاندازید و تا ۱۰۰ ساعت از نور آن استفاده کنید.

چراغ قوه “هیدرالایت” یک گجت انقلابی است که از آب برای تامین انرژی لامپ خود استفاده می‌کند.

این چراغ‌قوه دارای یک اختراع به نام “پیل سوختی آبی” است که هنگام تماس با یک مایع فعال می‌شود. به راحتی می‌توان پیل سوختی را به مدت ۱۰ ثانیه در آب انداخت تا ۱۰۰ ساعت نور به دست بیاورید.

“هیدرالایت” طوری طراحی شده است که نه تنها می‌تواند به عنوان یک منبع نور مناسب برای شرایط اضطراری عمل کند، بلکه می‌تواند به عنوان یک چراغ روی یک میز و به عنوان یک لامپ با بالا بردن پوشش نور مورد استفاده قرار گیرد.

شکل ظاهری این چراغ‌قوه چندان زیبا نیست، اما در شرایط اضطراری واقعی، زمانی که امکان استفاده از باتری یا نور خورشید وجود نداشته باشد، این وسیله بسیار کارآمد و جذاب خواهد بود و می‌تواند شما را از وضعیت تاریک و مرموز خارج کند.

چراغ‌قوه‌ای که با آب کار می‌کند (+فیلم و عکس)

“هیدرالایت” با شعاع‌های متفاوت و در اندازه‌ها و اشکال مختلف برای کاربردهای مختلف تولید نور می‌کند و به نظر می‌رسد در آینده بیشتر توسعه یابد.

شرکت سازنده متعهد است تا اطمینان حاصل کند که تولید محصولاتشان با توجه به قوانین بین‌المللی به صورت عادلانه و اخلاقی تکمیل می‌شود.

فناوری به کار گرفته شده در این چراغ‌قوه که از آب به جای باتری استفاده می‌کند، درخشان و تحسین‌برانگیز است و می‌تواند در مواقع و شرایط اضطراری استفاده شود.

این تکنولوژی همچنین برای کسانی که مایل به ایجاد یک راه‌حل پایدار و اقتصادی برای تامین نور در خانه‌ها و مناطق خارج از شبکه برق‌رسانی هستند، مناسب است.

“هیدرالایت” همراه با گارانتی ۲۵ ساله عرضه می‌شود.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا